REKLAMA

We Wrocławiu powstaje pierwszy zagraniczny oddział dmTECH. Będą przyjęcia do pracy w IT

dmTECH to spółka IT należąca do jednej z największych europejskich sieci drogerii. Wrocław to miasto, gdzie spółka ulokowała pierwszy międzynarodowy oddział, którego celem będzie wsparcie technologicznej obsługi klientów i pracowników oraz wdrażanie nowych projektów IT we wszystkich krajach, w których obecna jest marka. dmTECH chce docelowo zatrudnić do 300 osób.

We Wrocławiu powstaje pierwszy zagraniczny oddział dmTECH. Będą przyjęcia do pracy w IT
REKLAMA

Rekrutacja ruszy w ciągu kilku dni. W pierwszym roku działalności zatrudni w Polsce około 100 pracowników, a w kolejnych dwóch-trzech latach liczba ta wzrośnie do około 300 osób. Zespoły deweloperskie wykorzystują programowanie parami, co przynosi nie tylko efekty biznesowe, ale również pomaga w rozwoju kompetencji społecznych i technologicznych zatrudnionych. Obecnie ponad 30 proc. zespołu stanowią kobiety. Pracownicy w Polsce będą mogli wybrać formułę współpracy B2B lub umowy o pracę.

REKLAMA

Więcej wiadomości o pracy w IT

Wśród benefitów oferowanych przez dmTECH pracownicy mogą skorzystać z różnorodnych opcji rozwojowych, dostosowanych do potrzeb pracownika takich jak:

  • nauki języków obcych
  • udział w szkoleniach, warsztatach, konferencjach, studiach, mentoringu i coachingu
  • ubezpieczenie grupowe,
  • pakiet zdrowotny
  • korzystanie z kart sportowych
  • program kafeteryjny

Bieżące oferty pracy oraz więcej informacji dostępne są na stronie: dmTECH.

Dlaczego dmTECH wybrał Wrocław?

Niezależnie od lokalnych zespołów w drogeriach dm wszystkie procesy IT dla 14. krajów Europy obsługiwane są właśnie przez zespół dmTECH.

Polska to interesujący rynek pod względem możliwości pozyskania doświadczonych i wykwalifikowanych ekspertów pracujących w branży IT, dlatego decyzja o otworzeniu pierwszego międzynarodowego oddziału dmTECH właśnie tutaj była dla nas oczywista. Polscy pracownicy IT są wysoko oceniani, potwierdza to także dotychczasowa praca naszych kolegów z tego kraju w ramach dmTECH - mówi Stephan Seitz, szef departamentu Consumer Technology w dmTECH i Site Manager dmTECH w Polsce.

Jak dodaje, Wrocław, gdzie drogeria otworzyła pierwszy sklep w naszym, okazał się dla sieci niezwykle atrakcyjną lokalizacją. Jak zauważa Stephan Seitz, miasto przyciąga uzdolnionych ludzi i łączy biznes, technologię, naukę i kulturę, stwarzając idealne warunki do rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć. Wrocław to także jeden z najprężniejszych ośrodków edukacji i rozwoju technologicznych w tej części Europy, z silnym potencjałem akademickim.

Praca na wielu płaszczyznach w 14 krajach

Na co dzień dmTECH pracuje m.in. nad systemami retail, sklepem online, aplikacją mobilną Mój dm, systemami POS, systemem płatności dmPAY oraz wieloma innymi procesami w 14 krajach. Spółka umożliwia wdrażanie nowych pomysłów, takich jak choćby ostatnio oddany do użytku własny chatbot AI o nazwie dmGPT.

W tym roku świętujemy 35-lecie dmTECH i 50-lecie grupy dm. Od początku istnienia dmTECH nieustannie tworzymy cyfrowe doświadczenia dla klientów i pracowników, oparte na innowacyjnych pomysłach i inteligentnych rozwiązaniach. Jesteśmy przekonani, że kreatywność i ciekawość prowadzą nas do tworzenia innowacyjnych rozwiązań: dla naszego sklepu internetowego, aplikacji dla klientów i pracowników, a także dla działów IT w sklepach dm, centrach dystrybucyjnych i centrali. W tym celu wykorzystujemy m.in. systemy uczące się, eksplorację danych i robotykę - informuje Stephan Seitz.

REKLAMA

Obszary pracy w dmTECH są bardzo różnorodne.

Poszukujemy ekspertów w takich dziedzinach jak: marketing automation, ERP, SAP, JAVA, Business Intelligence, programowanie, inżynieria danych, sieci, inżynieria wymagań, konsultantów i kierowników projektów, administratorów systemów, architektów IT. W dmTECH rozwiązania technologiczne tworzone są zgodnie z najnowszymi metodykami pracy. Agile, SCRUM i Kanban – wylicza firma.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA