REKLAMA

Nowa inwestycja Ryanaira w Warszawie. Praca dla 200 osób

Ryanair otworzy w Warszawie unikalne w Europie Customer Service Escalation Centre. Pasażerowie łatwiej uzyskają odszkodowanie za opóźnione lub odwołane loty. Przewoźnik planuje zatrudnić 200 osób w obsłudze klienta, IT i administracji.

Pierwsze takie europejskie centrum obsługi Ryanaira powstanie w Warszawie
REKLAMA

Przewoźnik chwali się, że to pierwsze takie w Europie centrum obsługi klienta, wspierające pasażerów korzystających z usług Ryanair. Warszawskie CS Escalation Centre będzie przekazywało informacje i pomagało pasażerom w sytuacjach zakłóceń lotów, takich jak opóźnienia wynikające z problemów z kontrolą ruchu lotniczego (ATC), niekorzystne warunki pogodowe czy ograniczona przepustowość lotnisk. Zatrudnieni tam pracownicy będą natychmiastowo przekazywać aktualizacje oraz wyszukiwać alternatywne połączenia w przypadku anulowanych lotów. Wartość inwestycji Ryanair szacuje na 45 mln zł.

REKLAMA

Ryaniar rozwija działalność w Warszawie

Projekt ten opiera się na zaawansowanych narzędziach cyfrowych w tym na czacie i rozwiązaniach opartych na sztucznej inteligencji (AI), które umożliwiają sprawną i skuteczną komunikację z pasażerem – podały irlandzkie linie lotnicze.

Jednak sama sztuczna inteligencja nie wystarczy: Ryanair do pracy w nowym centrum w Warszawie potrzebuje około 200 specjalistów. Będą odpowiadać za rozwój, nadzór i codzienną obsługę systemu wspierającego pasażerów Ryanair w całej Europie. W związku z tym przewoźnik prowadzi już rekrutację na stanowiska związane z obsługą klienta, IT i administracją. Kandydaci muszą dobrze znać języka angielski, wykazać się umiejętnością komunikacji pisemnej. Doświadczenie w obsłudze klienta online nie jest wymagane – firma zapewnia kompleksowe szkolenia. Więcej szczegółów dotyczących pracy w CS Escalation Centre można będzie poznać w trakcie Open Day, który odbędzie się 4 czerwca (środa) w Warszawie.

Więcej w Bizblogu o rynku lotniczym:

REKLAMA

Customer Service Escalation Centre. Ryanair zatrudni 200 osób

Centrum będzie zapewniać aktualizacje w czasie rzeczywistym, wspierać pasażerów dotkniętych zakłóceniami oraz oferować szybkie odpowiedzi za pośrednictwem czatu na żywo i technologii opartej na sztucznej inteligencji. 200 wysokokwalifikowanych specjalistów z siedzibą w Warszawie będzie odpowiedzialnych za codzienne operacje i wsparcie pasażerów w całej Europie – wyjaśnia Tracy Kennedy z Ryanaira.

W ubiegłym roku irlandzkie linie lotnicze Ryanair przewiozły 197,2 mln pasażerów, z czego 18 mln w Polsce.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-10T12:29:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T10:43:11+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T08:42:41+01:00
Aktualizacja: 2025-12-10T05:34:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T22:03:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T18:14:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T16:31:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T13:52:37+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T12:03:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T11:26:45+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T10:18:24+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T06:44:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-09T05:12:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-08T21:42:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-08T19:21:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-08T17:11:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-08T12:01:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-08T08:44:35+01:00
Aktualizacja: 2025-12-08T07:36:23+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA