REKLAMA

Klarna proponuje wsparcie w biznesie. Zobacz, czy się opłaca

Klarna, globalna sieć płatności i zakupów, która była do tej pory znana z usług kup teraz, zapłać później, rozwija się w kierunku kompleksowej platformy zakupowej z możliwością promocji marek. Firma wspierana przez sztuczną inteligencję wdraża nowe rozwiązania reklamowe, które będą dostępne dla tych, którzy poszukują wsparcia w ekspansji swojego biznesu.

Klarna proponuje wsparcie w biznesie. Zobacz, czy się opłaca
REKLAMA

W obliczu zaostrzających się przepisów, dotyczących prywatności i wycofywania plików cookie, Klarna wykorzystuje posiadane informacje o transakcjach zakupowych, aby łączyć sprzedawców i kupujących nie tylko poprzez płatności, ale również za pośrednictwem precyzyjnie ukierunkowanej reklamy.

REKLAMA

Analiza danych zakupowych pozwala zrozumieć potrzeby konsumentów

Wykorzystując szczegółowe informacje o zakupach, fintech dostarcza przedsiębiorcom unikalne spojrzenie na preferencje i zachowania zakupowe konsumentów.

Każdego dnia przeprowadzamy 2 mln transakcji, obsługując sieć 500 tys. sklepów partnerskich i 150 mln aktywnych użytkowników na całym świecie. Nasza wiedza nie ogranicza się do tego, które produkty konkretnych marek są najczęściej kupowane i za jakie kwoty – mówi  Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz, CEE Klarna Media Manager.

I dodaje, że dzięki dużej ilości danych zakupowych oraz ich ciągłej analizie potrafią zrozumieć, jakie kolory, rozmiary czy materiały są najbardziej pożądane przez naszych użytkowników.

To pozwala nam przewidzieć jakimi produktami czy markami każdy z naszych użytkowników zainteresuje się w przyszłości. Klarna jako rozwiązanie 360 posiada pełne zrozumienie cyklu zakupowego od momentu, kiedy klient zobaczy reklamę, aż do finalizacji zakupu – mówi  Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz.

Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz zapewnia, że te cenne informacje umożliwiają tworzenie spersonalizowanych strategii marketingowych, które lepiej odpowiadają na potrzeby klientów. W rezultacie marki mogą zwiększyć swoją sprzedaż, poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów, a przede wszystkim budować z nimi trwałe relacje.

Współpraca a partnerami i długofalowe plany

Klarna w ramach innowacji proponuje różnorodne formaty promocji, od tradycyjnych działań afiliacyjnych, po sponsorowane treści skierowane do konkretnych grup użytkowników, a także newslettery cyklicznie wysyłane do najbardziej aktywnych użytkowników.

Stawiamy na bezpośrednią współpracę z partnerami, tworząc z nimi długofalowe plany mediowe opierające się na kanałach Klarny w Polsce, jak i zagranicą. Jest to szczególnie ważna cegiełka w budowaniu zaufania wśród klientów na rynkach zachodnioeuropejskich, gdzie świadomość naszej marki jest na bardzo wysokim poziomie, a oferta mediowa wyjątkowo bogata –  tłumaczy Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz.

I podaje jako przykład rynek niemiecki, gdzie świadomość marki Klarna jest na poziomie 90 proc. Dodatkowo świetny kontakt z sieciami afiliacyjnymi jak AWIN i CJ pozwala nam być jeszcze bliżej biznesu.

W każdym działaniu mediowym Klarna kieruje ruch użytkowników bezpośrednio do sklepów partnerskich poprzez wbudowaną w swoją aplikację przeglądarkę. Eliminuje to ryzyko zgubienia użytkownika i jego cenny danych transakcyjnych. Według Klarny staje się ona niezastąpionym narzędziem dla sprzedawców, którzy chcą zwiększyć swoją sprzedaż i budować trwałe relacje z klientami.

Więcej wiadomości na temat Klarny można przeczytac poniżej:

Ulepszona aplikacja i dodatkowe funkcjonalności

Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz podaje, że w lipcu Klarna zaprezentowała swoją nową ulepszoną aplikację. Teraz klienci mają możliwość zarządzania swoimi płatnościami, dostawami i budżetem w jednym miejscu. Dodatkowo mogą zsynchronizować wszystkie swoje karty lojalnościowe i płatnicze, salda, a także dostosować swój profil do własnych potrzeb.

Na tym nowości się nie kończą. Jesienią 2024 r. Klarna planuje wprowadzić do Polski funkcję Cashback. Dzięki niej klienci będą mogli dostać wysoki zwrot z zakupów dokonywanych za pośrednictwem aplikacji - komentuje ekspertka.

REKLAMA

Twierdzi też, że cashback to naturalny krok rozwoju Klarny, który pomoże budować przywiązanie, generować większą frekwencję użytkowników wobec aplikacji i przede wszystkim marek i że w pierwszej fazie Cashback będzie dostępny u wybranych sklepach internetowych.

Co więcej, zgromadzone środki nie muszą pozostać na koncie w aplikacji. Firma daje klientom pełną dowolność, co do sposobu ich wykorzystania. To oznacza, że  mogą oni sami zdecydować czy chcą wpłacić pieniądze na swoje prywatne konto bankowe, czy wykorzystać je na kolejne zakupy. Wszystko to sprawia, że Klarna odpowiada na potrzeby i staje się jeszcze bardziej atrakcyjna dla swoich użytkowników - podsumowuje Aleksandra Ippohorska – Lenkiewicz.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA