REKLAMA

Te ceny aż biją po oczach! Nowa atrakcja w Biedronce

Największa sieć handlowa w Polsce stała się jeszcze większa. Biedronka właśnie poinformowała, że ma już w Polsce trzy i pół tysiąca dyskontów, a najnowszy sklep został otwarty w Skórzewie pod Poznaniem. Jego wyróżnikiem nie jest jednak to, że jest to sklep numer 3500, lecz zastosowane po raz pierwszy w tej sieci elektroniczne etykiety cenowe. Biorąc pod uwagę kłopoty Biedronki z prezentowaniem cen w przeszłości, co ściągnęło na sieć olbrzymie kary od UOKiK-u, jest to jednak zaskakująco spóźnione posunięcie.

biedronka home
REKLAMA

Należąca do Jeronimo Martins Polska sieć handlowa poinformowała, że jej najnowszy sklep jako pierwsza Biedronka w Polsce został wyposażony w elektroniczne etykiety cenowe, ale także wiele innych rozwiązań, które na razie rzadko występują w tej sieci. Wszystko wskazuje na to, że tak będą wyglądać przyszłe Biedronki.

REKLAMA

Komfort i wygoda klientów, także w zakresie przejrzystości cen oferowanych w sieci produktów jest dla Biedronki priorytetem. Dzięki tej rewolucyjnej zmianie klienci będą mieli zawsze pewność, że podana cena za konkretny artykuł, po który sięgają, jest prawidłowa – podkreśla Biedronka.

Elektroniczne cenówki w Biedronce

Przejrzystość cen to faktycznie bardzo ważna rzecz, o czym Biedronka boleśnie przekonała się, gdy za błędy w tym zakresie dostała od UOKiK-u karę w wysokości 115 mln zł. To właśnie efektem tej sprawy są pojawiające się na ekranach kas samoobsługowych komunikaty mówiące o tym, że w przypadku rozbieżności lub wątpliwości co do ceny za oferowany towar konsument ma prawo do żądania sprzedaży towaru po cenie dla niego najkorzystniejszej.

Tak czy inaczej, Biedronka bardzo zachwala to „nowatorskie rozwiązanie technologiczne”, czyli elektroniczne oznaczanie cen każdego z produktów dostępnych na sali sprzedaży podpoznańskiego sklepu. Sieć wyjaśnia, że wystarczy raz powiązać dany produkt z jego ceną zapisaną w centralnym systemie Biedronki, aby przy każdej zmianie ceny, automatycznie umieszczała się ona już jako poprawna na sklepowej półce.

Jesteśmy dumni, że jeszcze w tym roku możemy ogłosić otwarcie 3500. sklepu sieci Biedronka. Założenia dla tego sklepu są oparte na strategii zrównoważonego rozwoju naszej sieci. Chcemy minimalizować nasz wpływ na środowisko oraz zwiększać świadomość naszych klientów w zakresie wyborów odpowiedzialnych dla naszej planety – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka

Więcej o sieciach handlowych w Polsce przeczytacie w tych tekstach:

Sieć podkreśla, że te elektroniczne cenówki do złudzenia przypominają papier, na którym wcześniej drukowano etykiety cenowe. To ma sprawiać, że oglądanie ich nawet przez dłuższy czas nie będzie męczyło oczu. Dla sieci nowy system oznacza mniejsze zużycie papieru, co – jak zwraca uwagę – również wpisuje się w jej strategię zrównoważonego rozwoju.

Recyklomat na plastikowe butelki

REKLAMA

Elektroniczne cenówki w nowym sklepie to nie wszystko, jeśli chodzi o efektywność energetyczną. Sklep w Skórzewie jest też wyposażony w oświetlenie diodowe, zamykane regały chłodnicze wykorzystują gaz CO2, a zasilanie energią elektryczną zapewniają także zainstalowane na nim panele fotowoltaiczne. W klepie znalazł się też recyklomat służący do zwrotu plastikowych butelek PET oraz puszek aluminiowych po zakupionych wcześniej napojach.

Sieć dodaje, że klienci sieci mają do dyspozycji krajalnicę do pieczywa a świeże produkty mięsne i sery znajdą tu w ladzie tradycyjnej, a na wygodne poruszanie się po sklepie pozwoli specjalny układ przestrzeni, w którym wydzielone zostały strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz z kosmetykami. Z kolei na parkingu stanęła ładowarka dla dwóch samochodów elektrycznych.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA