Od 29 stycznia Biedronka wprowadza nową wersję aplikacji. Wszyscy użytkownicy - a jest ich ponad 10 mln - aby móc korzystać z promocji będą musieli ściągnąć jej najnowszą wersję. Dyskonter zapowiada, że dzięki nowym funkcjonalnościom zakupy w sklepach sieci będą jeszcze bardziej wygodne, chociażby nowa funkcja: lista zakupów podpowie nam popularne produkty, co ma skrócić czas ich dokonywania do minimum.
Klienci Biedronki, którzy mają zainstalowaną dotychczasową aplikację, będą mogli ją użytkować tylko do poniedziałku 29 stycznia, następnie użytkownicy będą mogli skorzystać już tylko z nowej wersji.
Nowa aplikacja z dodatkowymi funkcjami
Sieć sklepów podaje, że aby móc nadal korzystać z promocji trzeba będzie pobrać nową wersję z App Store, Google Play lub AppGallery (sklep Huaweia), w zależności od typu telefonu, którego używają. Biedronka obiecuje, że znajdą się tam ulubione funkcje użytkowników, z których korzystali dotychczas takich jak:
- shakeomat,
- oferty Tylko dla Ciebie,
- wybrane dla Ciebie z gazetki,
- skanera cen,
- historii transakcji,
- listy sklepów w okolicy,
- miejsce, gdzie aktualnie przybywamy.
Pojawią się też nowe rozwiązania. Ich celem jest jeszcze większe usprawnienie zakupów. Dodatkowo nowa wersja aplikacji załaduje się szybciej niż poprzednia, w kilka sekund. To również przełoży się na komfort klientów, tak na etapie kompletowania koszyka, jak również przy kasie, w czasie skanowania karty Moja Biedronka zapisanej w aplikacji.
Dzięki funkcji Lista zakupów zniknie konieczność zapisywania niezbędnych produktów na kartce, czy też korzystania z innych narzędzi. Teraz klienci mogą sporządzić listę bezpośrednio w aplikacji Biedronka - mówi Ewa Piechota, menedżerka ds. produktu z sekcji aplikacji w sieci Biedronka.
I dodaje, że inną ważną nowością jest zastosowanie trybu ciemnego, który zwiększy komfort korzystania z aplikacji, jeśli dany użytkownik preferuje właśnie takie ustawienie ekranu. Nowa wersja aplikacji jest też dostępna dla wszystkich urządzeń Huawei, nie tylko tych ze wbudowanym systemem Android.
Więcej wiadomości o cenach w dyskontach można przeczytać poniżej:
Korzystanie z aplikacji pozwoli dużo zaoszczędzić
W nowej aplikacji pojawi się rozwiązanie zastosowane już w poprzedniej wersji, czyli Historia Transakcji. W tej zakładce znajduje się zapis wcześniejszych zakupów użytkownika wykonanych z kartą Moja Biedronka, dzięki czemu może on sprawdzić wydane kwoty, daty i miejsca dokonania zakupów, a także naliczone promocje, które świadczą o poziomie oszczędności uzyskanych przez konkretnego klienta.
Warto również pamiętać, że przy użyciu aplikacji możemy przejrzeć wybrane oferty artykułów gospodarstwa domowego w sklepie internetowym Biedronka Home i klikając w wybraną ikonę przenieść się na stronę wspomnianego sklepu, aby dokonać zakupów. Klienci znajdą tu codziennie kilkadziesiąt wyjątkowych ofert na produkty przydatne w każdym domu - tłumaczy dyskonter.
Codziennie z aplikacji Biedronka korzystają ponad 2 mln klientów, a liczba ofert promocyjnych publikowanych w aplikacji każdego tygodnia przekracza 400. Dzięki temu klienci sieci płacą realnie mniej za swoje zakupy. Każdego tygodnia oszczędzają średnio ponad 8 mln zł, każdego miesiąca ponad 32 mln zł. Rocznie korzystanie z aplikacji przynosi zatem klientom sieci oszczędności na poziomie około 400 mln zł.