Oral-B wraz z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym rozpoczęli kampanię „Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy”. 1 grudnia odbył się event z ambasadorką marki Igą Świątek, w którym wzięło udział ponad 400 influencerów i kluczowych partnerów.

Nowa kampania Oral-B i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy” zwraca uwagę na skuteczne codzienne nawyki, które pozwolą zadbać o prawidłową higienę jamy ustnej. Bierze w niej udział niekwestionowana gwiazda sportu i najlepsza tenisistka świata Iga Świątek.
Iga Świątek, jej siostra i eksperci PTS uczą, jak dbać o uśmiech
Kampania powstała we współpracy Oral-B x Igą Świątek, jej siostrą Agatą oraz Polskim Towarzystwem Stomatologicznym. Jej celem jest popularyzacja zdrowych nawyków dbania o uśmiech w sposób atrakcyjny, wiarygodny i oparty na rekomendacjach ekspertów.
Zacznijmy od podstaw: myjmy zęby dwa razy dziennie przez dwie minuty, używajmy nici dentystycznej raz dziennie i wymieniajmy końcówkę szczoteczki co trzy miesiące - mówi profesor Marzena Dominiak Prezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.
Zdrowe nawyki odgrywają kluczową rolę, realnie wpływając na zdrowie całego organizmu i samopoczucie.
W higienie jamy ustnej kluczową rolę odgrywają zdrowe nawyki. To one, obok dobrych praktyk jak choćby zbilansowana dieta realnie wpływają na zdrowie całego organizmu i samopoczucie. Regularność i konsekwencja są tu fundamentem sukcesu - zapewnia lekarz dentysta Agata Świątek.
Więcej wiadomości na temat zdrowia można przeczytać poniżej:
Panel z Igą Świątek na starcie kampanii Oral-B
Podczas wydarzenia zgromadzonych zostało ponad 100 kluczowych przedstawicieli branży, w tym:
- liderzy środowiska stomatologicznego i reprezentanci uczelni,
- partnerzy retail (Media Expert, Rossmann, Kaufland i inni),
- topowi influencerzy o łącznym zasięgu 6 mln+,
- ponad 300 mikroinfluencerów, którzy testowali i będą testować szczoteczki Oral-B iO oraz tworzyć content w social mediach.
W trakcie eventu zostały przedstawione założenia kampanii, materiały wizualne oraz w jaki sposób planowana jest jej szeroka obecność w mediach i kanałach PR szczególnie w najintensywniejszym, przedświątecznym okresie.
Całe wydarzenie było prowadzone w duchu promowania odpowiedzialności za zdrowie. Kulminacyjnym punktem wydarzenia było wystąpienie Igi Świątek jako ambasadorki marki oraz panel dyskusyjny z udziałem tenisistki, jej siostry Agaty i ekspertów Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.







































