REKLAMA

„Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy”. Iga Świątek ambasadorką kampanii Oral-B

Oral-B wraz z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym rozpoczęli kampanię „Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy”. 1 grudnia odbył się event z ambasadorką marki Igą Świątek, w którym wzięło udział ponad 400 influencerów i kluczowych partnerów.

Miliony za marzenie. Iga Świątek gra o najwyższą stawkę w historii Wimbledonu
REKLAMA

Nowa kampania Oral-B i Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Zdrowe nawyki to zdrowe uśmiechy” zwraca uwagę na skuteczne codzienne nawyki, które pozwolą zadbać o prawidłową higienę jamy ustnej. Bierze w niej udział niekwestionowana gwiazda sportu i najlepsza tenisistka świata Iga Świątek.

REKLAMA

Iga Świątek, jej siostra i eksperci PTS uczą, jak dbać o uśmiech

Kampania powstała we współpracy Oral-B x Igą Świątek, jej siostrą Agatą oraz Polskim Towarzystwem Stomatologicznym. Jej celem jest popularyzacja zdrowych nawyków dbania o uśmiech w sposób atrakcyjny, wiarygodny i oparty na rekomendacjach ekspertów.

Zacznijmy od podstaw: myjmy zęby dwa razy dziennie przez dwie minuty, używajmy nici dentystycznej raz dziennie i wymieniajmy końcówkę szczoteczki co trzy miesiące - mówi profesor Marzena Dominiak Prezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.

Zdrowe nawyki odgrywają kluczową rolę, realnie wpływając na zdrowie całego organizmu i samopoczucie.

W higienie jamy ustnej kluczową rolę odgrywają zdrowe nawyki. To one, obok dobrych praktyk jak choćby zbilansowana dieta realnie wpływają na zdrowie całego organizmu i samopoczucie. Regularność i konsekwencja są tu fundamentem sukcesu - zapewnia lekarz dentysta Agata Świątek.

Więcej wiadomości na temat zdrowia można przeczytać poniżej:

Panel z Igą Świątek na starcie kampanii Oral-B

Podczas wydarzenia zgromadzonych zostało ponad 100 kluczowych przedstawicieli branży, w tym:

  • liderzy środowiska stomatologicznego i reprezentanci uczelni,
  • partnerzy retail (Media Expert, Rossmann, Kaufland i inni),
  • topowi influencerzy o łącznym zasięgu 6 mln+,
  • ponad 300 mikroinfluencerów, którzy testowali i będą testować szczoteczki Oral-B iO oraz tworzyć content w social mediach.
REKLAMA

W trakcie eventu zostały przedstawione założenia kampanii, materiały wizualne oraz w jaki sposób planowana jest jej szeroka obecność w mediach i kanałach PR szczególnie w najintensywniejszym, przedświątecznym okresie. 

Całe wydarzenie było prowadzone w duchu promowania odpowiedzialności za zdrowie. Kulminacyjnym punktem wydarzenia było wystąpienie Igi Świątek jako ambasadorki marki oraz panel dyskusyjny z udziałem tenisistki, jej siostry Agaty i ekspertów Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-12-01T17:32:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-01T15:21:00+01:00
Aktualizacja: 2025-12-01T12:22:50+01:00
Aktualizacja: 2025-12-01T10:54:21+01:00
Aktualizacja: 2025-12-01T07:46:32+01:00
Aktualizacja: 2025-12-01T04:06:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-30T16:24:22+01:00
Aktualizacja: 2025-11-30T12:56:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-30T05:49:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-30T04:28:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-29T22:26:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-29T14:21:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-29T13:10:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-29T06:00:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-28T20:13:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-28T18:37:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-28T17:05:00+01:00
Aktualizacja: 2025-11-28T14:47:58+01:00
Aktualizacja: 2025-11-28T13:05:00+01:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA