Gdy Revolut oficjalnie startował w Polsce, firma mogła pochwalić się zaledwie 30 tysiącami klientów. Dziś realizuje dla polskich użytkowników średnio 69 milionów transakcji miesięcznie. Firma planuje też rozszerzenie portfolio o klasyczne produkty bankowe, takie jak kredyty hipoteczne, ale i długoterminowe produkty inwestycyjne.

Jeszcze w październiku 2022 roku Revolut miał w Polsce 2 miliony klientów. Rok później - 3 miliony, w 2024 roku - 4 miliony.

Od karty podróżnej do banku na co dzień
Obecnie nawet w szczycie sezonu turystycznego, w lipcu i sierpniu bieżącego roku, aż 60 proc. płatności polskich klientów stanowiły lokalne transakcje w Polsce. To oznacza, że dla wielu z nas Revolut wygrywa z lokalnymi bankami.
Czytaj więcej o Revolucie:
Z Revolutem inwestuje 595 tysięcy polskich klientów, co oznacza wzrost o 46 proc. rok do roku. Platforma umożliwia handel akcjami, ETF-ami, złotem, kryptowalutami czy obligacjami.
Revolut rozwija technologię z Krakowa
Od 2016 roku firma zdążyła zwiększyć zatrudnienie nad Wisłą do 1100 osób (z grona ponad 10 tysięcy pracowników na świecie). W Polsce działają cztery centra kompetencyjne: kredytów, wsparcia klienta, technologii i przeciwdziałaniu przestępstwom.
Firma traktuje polski rynek także jako miejsce testowania nowych rozwiązań. To właśnie w Polsce firma po raz pierwszy w regionie udostępniła produkt oszczędnościowy, karty kredytowe czy bilety na transport publiczny.