Malta to absolutny hit. Wyspa z bogatą historią, słynąca z pięknej Valletty i klifów, stała się jedną z najchętniej rezerwowanych kierunków. Region ten idealny jest na słoneczny city break, nawet zimą.

Malta to wyspa słynąca z bogatej historii, słonecznej pogody i oszałamiających krajobrazów, stała się w ostatnich latach absolutnym hitem wśród Polaków. Wzrost jej popularności wynika nie tylko z niekwestionowanego uroku Valletty czy klifów Dingli, ale przede wszystkim z intensywnej promocji na polskim rynku.
Jak wynika z danych eSky.pl, Malta notuje rekordowe wzrosty sprzedaży, awansując do czołówki najchętniej rezerwowanych kierunków.
Najlepsza opcja na krótki city break
Malta zachwyca na każdym kroku. Wąskie, złociste uliczki Valletty, wpisanej na listę UNESCO, tworzą labirynt pełen barw, zapachów i dźwięków, które przenoszą podróżnych wprost do czasów rycerzy Zakonu Maltańskiego.
Mdina, nazywana „Cichym Miastem”, zachwyca spokojem i atmosferą, która pozwala, choć na chwilę zatrzymać się w biegu codzienności. Klify Dingli, jedne z najwyższych w Europie, oraz niezwykłe formacje skalne na Gozo przypominają, jak spektakularna potrafi być natura na tak małym skrawku lądu.
Malta to absolutny hit sprzedażowy. W 2025 roku była drugą najchętniej wybieraną destynacją przez naszych użytkowników, a w przyszłości może stać się nawet numerem 1. W tym roku odnotowaliśmy już ponad 112 proc. wzrost liczby klientów r./r., którzy wybrali się na Maltę oraz aż 1283 proc. w porównaniu do 2023 roku – mówi Hubert Choroszewski, Media & Partnership Director w eSky Group.
Choroszewski twierdzi, że ta wyjątkowa wyspa przyciąga o każdej porze roku. Kiedy najlepiej lecieć na Maltę? Użytkownicy eSky.pl najchętniej wybierają ją na kilkudniowy city break w miesiącach zimowych. Temperatura do 20 stopni, słońce i wyjątkowa atmosfera bez tłumu turystów tworzą niesamowity klimat, który sprawia, że turyści zakochują się w Malcie od pierwszego wejrzenia.
Więcej wiadomości na temat podróży można przeczytać poniżej:
Szeroko zakrojona kampania promująca Maltę wśród Polaków
eSky.pl podaje, że w 2025 roku, blisko 20 proc. wszystkich rezerwacji na ich portalu to podróże na Maltę. Wśród miast, które odwiedzają klienci internetowego biura podróży, dominują Qawra, Mellieha i Sliema.
Tak wysokie wyniki sprzedażowe to efekt coraz szerszej promocji Malty w Polsce. eSky.pl od lat współpracuje z regionalnym biurem Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie, które odpowiada za budowanie marki tego wyspiarskiego kraju. Każdego roku dedykowana kampania sprawia, że rośnie liczba turystów, wyruszających z Polski na Maltę.
Współpraca z eSky Group okazała się niezwykle wartościowa. Dzięki wspólnym inicjatywom marketingowym biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie oraz kampaniom medialnym realizowanym z eSky osiągnęliśmy imponujące wyniki sprzedaży pakietów wyjazdowych na Maltę - szczególnie w okresie od listopada 2025 do marca 2026 roku – podkreśla John Mary Attard, regionalny dyrektor biura Maltańskiej Organizacji Turystycznej w Warszawie.
I dodaje, że ogromna liczba miejsc oferowanych przez linie lotnicze obsługujące połączenia na Maltę również odegrała kluczową rolę, umożliwiając nam osiągnięcie tak znakomitych rezultatów.
W 2026 roku eSky Group spodziewa się dalszego wzrostu liczby klientów, którzy planują loty na Maltę. To kierunek, który łączy historię, wyjątkową kuchnię i zapierający dech w piersiach krajobraz. Jest miejscem idealnym na city break i dłuższe wakacje, zarówno dla par, jak i całych rodzin.







































