Heineken Global Shared Services ogłasza wielką rekrutację. Koncern piwowarki jeszcze w tym roku zamierza zatrudnić ok. 400 nowych pracowników w swoim centrum usług biznesowych w Krakowie.
Oddział Heineken działa w Krakowie od 2012 r. Teraz firma planuje przekroczyć pułap 2000 zatrudnionych osób. Jednak skrzynek czy beczek z piwem raczej nie należy spodziewać się w tym miejscu pracy, bowiem oddział w stolicy Małopolski zajmuje się działalnością taką, jak finanse, technologie cyfrowe, łańcuch dostaw, transformację i funkcje wsparcia. A pracujący tu eksperci obsługują wszystkie europejskie operacje koncernu piwowarskiego i siedzibę główną firmy.
Heineken szuka do pracy specjalistów
Poszukujemy najlepszych specjalistów, a planowane zatrudnienie 400 nowych osób dowodzi, że mamy pomysł i plan na rozwój naszej organizacji. W związku z tym oraz z procesem transformacji naszej firmy, poszukujemy kandydatów na różnych szczeblach kariery - zarówno juniorów, specjalistów, liderów, jak i menedżerów - wyjaśnia Ákos Magyari, dyrektor centrum oraz członek zarządu Heineken Global Shared Services.
Poszukiwani są specjaliści w obszarze rachunkowości finansowej oraz zarządczej, specjalistów obsługi zobowiązań i należności, kontrolerów finansowych oraz kadry zarządzającej.
Zatrudnienie znajdą również osoby posługujące się językiem niemieckim, francuskim, hiszpańskim czy holenderskim - podaje Heineken Global Shared Services, który obsługuje procesy w 17 różnych językach.
Więcej o rynku pracy przeczytasz na Bibzlog.pl:
Wielka rekrutacja do działu IT
Oprócz tego firma planuje rekrutację pracowników również do działu IT. Praca czeka na inżynierów danych, ekspertów zajmujących się technologiami takimi jak SAP, Cloud (Azure), PowerBI, Internet of Things, Machine Learning oraz ekspertów od sztucznej inteligencji.
Otwarte są również rekrutacje na stanowiska dla project managerów, analityków biznesowych i scrum masterów - podaje firma.
I dodaje, że zatrudnieni w krakowskim oddziale mogą liczyć na liczne programy szkoleniowe, a także pielęgnowanie odpowiedniej kultury organizacyjnej opartej na wartościach firmy, przejrzystą komunikację oraz liczne inicjatywy i wydarzenia.