REKLAMA

Jesienna promka w PKP. Niektórzy pojadą IC za mniej niż dychę, a pendolino poniżej 25 zł

Z uwagi na komfort jazdy Polacy coraz częściej jako środek transportu wybierają pociąg. A co za tym idzie, PKP Intercity notuje rekordowe wyniki przewozowe. Jak podaje spółka, do września ich składami podróżowało ponad 50 mln osób. Ale uwaga! Już teraz rozpoczyna się kolejna promocja na bilety, które zaczynają się już od 19 zł. Co ważne, przewoźnik obiecuje kumulację promocji ze zniżkami dla seniorów i studentów.

pkp-intercity-program-lojalnosciowy
REKLAMA

PKP Intercity wciąż notuje rekordy sprzedaży biletów. Od początku czerwca do końca sierpnia br. z usług przewoźnika skorzystało ponad 20 mln pasażerów, co jest najlepszym wynikiem w historii spółki. I choć za pasem jesień, to dzięki najnowszej akcji przewoźnika nie zabraknie okazji do podróży po Polsce. Tych mniejszych i spontanicznych, jak i trochę dłuższych. PKP Intercity wprowadziło bowiem do sprzedaży milion promocyjnych biletów w ramach oferty Promo.

REKLAMA

Rozpoczęła się kolejna promocja na bilety

PKP Intercity ogłosił kolejną promocję na bilety na połączenie EIP obsługiwane pendolino na trasie Warszawa – Kraków czy Warszawa – Gdańsk nawet za 49 zł, a w pociągach kategorii TLK i IC już za 19 zł. W znalezieniu promocyjnych biletów pomaga wyszukiwarka Promobilet. Warto pamiętać, że bilety w promocyjnych cenach są dostępne na różnych etapach sprzedaży, po jej uruchomieniu, na kilkanaście czy kilka dni przed odjazdem, jak i nawet w dniach, w których rozpoczynają się podróże.

Nowoczesny tabor, wprowadzanie nowych technologii w procesie obsługi klienta, a także zmiany w ofercie. To trzy najważniejsze filary naszej działalności, dzięki którym zainteresowanie usługami PKP Intercity jest coraz większe. Od stycznia do września przewieźliśmy ponad 50 mln pasażerów, a naszym celem na koniec roku jest przekroczenie 60 mln. Chcemy przekonać kolejne osoby, że podróże z narodowym przewoźnikiem są szybkie i komfortowe. Od początku października ponownie udostępniamy ogromną pulę promocyjnych biletów – mówi Tomasz Gontarz, Wiceprezes Zarządu PKP Intercity.

Gontarz uważa też, że promocja PKP Intercity to idealna okazja, by odwiedzić z przewoźnikiem rodzinne strony lub wybrać się w podróż z przyjaciółmi.

Sprzedaż promocyjnych biletów jest ograniczona czasowo i potrwa do końca października. Co istotne, oferta obejmuje przejazdy w pierwszej klasie, dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej przystępne. Warto pamiętać, że promocja łączy się z ulgami ustawowymi, dlatego studenci, seniorzy czy uczniowie podróżują jeszcze taniej, najniższe ceny wyniosą dla poszczególnych grup odpowiednio:

  • studenci (ulga 51 proc.) już od 9,31 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 24 zł w pociągach kategorii EIC i EIP;
  • seniorzy i uczniowie (ulga 37 proc.): od niespełna 12 zł w pociągach kategorii TLK i IC i od 30,87 zł w kategoriach EIC i EIP.

Kampania maj przyciągnąć miliony podróżujących

Zwiększonej puli biletów w niższych cenach towarzyszy wielokanałowa kampania reklamowa. Od początku października w telewizji emitowany jest 30-sekundowy spot w ramach akcji „Dbamy o dobre relacje”, która ma za zadanie zachęcić Polaków do podróżowania pociągami.

Więcej o podróżach

Przekaz o milionie biletów w supercenach wzmacniany jest reklamą w radiu, na billboardach, a w Warszawie także poprzez wielkoformatową reklamę w formie muralu niedaleko Metra Politechnika. Działania offline będą wspierane w kanałach digital, między innymi w serwisach VOD i mediach społecznościowych.

REKLAMA

Od początku roku do końca września pociągami PKP Intercity podróżowało już ponad 50 mln osób. To o 15 proc. więcej, niż w tym samym czasie w ubiegłym roku wówczas po 9 miesiącach było ponad 43,6 mln pasażerów. To także o 36 proc. lepszy wynik niż w analogicznym okresie 2019 r., kiedy to po wrześniu PKP Intercity mogło pochwalić się 36,7 mln podróżnych. Warto przypomnieć, że w całym 2018 r. z usług przewoźnika skorzystało 46 mln pasażerów, czyli mniej niż w pierwszych 9 miesiącach bieżącego roku. Dane wskazują, że spółka ma szansę przewieźć do grudnia tego roku ponad 60 mln osób.

PKP Intercity rozszerza możliwości zakupu biletów, poprzez zdalne kanały sprzedaży dodając kolejne funkcje w aplikacji mobilnej oraz ulepszając działanie strony internetowej. Bilety na przejazdy PKP Intercity można również kupić na popularnych platformach takich jak mPay, e-podroznik.pl, KOLEO oraz SkyCash. Bilety niedługo pojawią się także na platformach Infobus oraz eTravel. Co więcej, użytkownicy aplikacji Jakdojade oraz Google Maps mogą korzystać z nowej funkcji, która upraszcza proces zakupu biletów PKP Intercity przekierowania do systemu sprzedaży przewoźnika.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA