REKLAMA
  1. bizblog
  2. Pieniądze

Błaszczykowski twarzą mPay. Apka ma już 1,5 mln użytkowników

Jakuba Błaszczykowskiego nie trzeba przedstawiać. Gwiazda futbolu doczekała się wielu nagród a nawet filmu dokumentalnego poświęconego karierze. Teraz przyszedł czas na nowe wyzwania. W Katowicach odbyła się sesja fotograficzna Jakuba Błaszczykowskiego do najnowszej kampanii mPay: Zawsze z Tobą - Płatności Fair-Play. Po fotografiach widać, że podczas sesji piłkarz czuł się jak ryba w wodzie.

15.03.2024
19:39
Błaszczykowski twarzą mPay. Apka ma już 1,5 mln użytkowników
REKLAMA

Jakub Błaszczykowski bez wątpienia jest na fali. W styczniu odebrał statuetkę Superczempiona na Gali Mistrzów Sportu, z kolei w lutym odbyła się głośna premiera filmu dokumentalnego poświęcona jego karierze.

REKLAMA

Gwiazda futbolu twarzą aplikacji mPay

W lutym legendarny reprezentant, a obecnie biznesmen i inwestor został twarzą polskiej aplikacji finansowej mPay. To właśnie z tej okazji w stolicy województwa śląskiego zorganizowany został plan zdjęciowy z gwiazdorem.

Zawsze staram się być wierny zasadzie fair-play. mPay przykuł moją uwagę, ponieważ to fintech z ponad 20-letnim doświadczeniem, stawiający na transparentność swoich usług oraz stale poszerzający ofertę dla użytkowników - mówi Jakub Błaszczykowski.

I dodaje, że wierzy w potencjał tej aplikacji.

Sesja zdjęciowa, która jest początkiem naszej współpracy przebiegła w bardzo profesjonalnej, a jednocześnie luźnej atmosferze. Z niecierpliwością czekam na jej efekty – wspomina Błaszczykowski.

mPay twierdzi, że działania marketingowe z Jakubem Błaszczykowskim pozwolą na zbudowanie większej świadomości marki, jak również zaufania do niej. Aplikacja rozwija się w dynamicznym tempie. Już niebawem jej użytkownicy zyskają swobodny dostęp do korzystania ze środków dzięki karcie debetowej. Marka zmienia swoje pozycjonowanie, a jej nowym podpisem zostało hasło: Zawsze z Tobą.

Zgodnie z naszą strategią wkraczamy na ścieżkę rozwoju superaplikacji fintechowej, która będzie wielowymiarowa i dopasowana do stylu życia wszystkich Polaków. Jestem przekonany, że nasza kampania z Kubą Błaszczykowskim, który ma miliony fanów na całym świecie pomoże zachęcić do korzystania z aplikacji mPay kolejnych użytkowników, których już teraz jest blisko 1,5 miliona – wyjaśnia Andrzej Basiak, CEO w mPay S.A.

Jak zaznacza, że z pewnością przygotują dla nich niespodzianki związane z Kubą i że ta współpraca przyniesie korzyści każdej ze stron.

Więcej wiadomości o mPay można przeczytać poniżej:

Dzięki aplikacji można zapłacić rachunki i kupić bilet

mPay podaje, że w ich ofercie znajduje się także szereg innych atrakcyjnych funkcjonalności skupionych w jednym miejscu, jak choćby płatności za bilety miejskie, kolejowe, przejazdy autostradami czy parkowanie w miastach. Aplikacja daje również m.in. możliwości opłacenia rachunków, doładowania telefonu, to także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.

Wizerunek Jakuba Błaszczykowskiego zagościć może m.in. w kanałach tradycyjnych (internet, outdoor) oraz w mediach społecznościowych i kanałach własnych należących do mPay. Współpracę zaplanowano do końca roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata. Na jej efekty trzeba jeszcze nieco poczekać, tymczasem już teraz przedstawiamy ekskluzywne zdjęcia zza kulis.

Producentką sesji Jakuba Błaszczykowskiego dla mPay została Daria Woszek, laureatka wielu prestiżowych nagród w Polsce i za granicą. Obsługę światła, dźwięku oraz powierzchnię studyjną zapewniło katowickie Dagma Photo Studio – podsumowuje mPay S.A.

REKLAMA

Start kampanii z Jakubem Błaszczykowskim zbiegł się w czasie ze zdobyciem przez mPay 1,5 mln użytkowników. Władze spółki ogłosiły jednak, że celem jest 2,5 mln.

1,5 mln użytkowników to ogromny sukces dla mPay. Fakt ten jest też potwierdzeniem, że strategiczny zwrot w kierunku superaplikacji fintechowej był słusznym wyborem, ponieważ Polacy potrzebują narzędzia, które ułatwia codzienne funkcjonowanie. Dziś pracujemy nad tym, aby aplikacja mPay towarzyszyła naszym rodakom w różnych codziennych sytuacjach, żeby konsumenci korzystali swobodnie z kilku funkcji w ciągu dnia. Ta strategia jest odpowiedzią na ogromne zaufanie, jakim obdarzyli i cały czas obdarzają nas nasi użytkownicy – podkreślił Andrzej Basiak, CEO mPay S.A.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA