REKLAMA

Od tej strony Biedronki nie znacie. Nagroda: 7 tys. zł plus e-kody na darmowe zakupy

Biedronka we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation wystartowała z nowym konkursem Young Talents 4 Biedronka. Projekt skierowany jest do studentów w wieku 19-25 lat, wyróżniających się przedsiębiorczością oraz zaangażowaniem w przygotowania innowacyjnych rozwiązań dla branży retail. Zobaczcie, co obiecuje Biedronka i ile mogą zgarnąć najlepsi.

Akcja Biedronki. Nagroda: 7 tys. zł plus e-kody na darmowe zakupy
REKLAMA

Biedronka w ramach kampusu wpiera młode talenty w rozwoju i budowaniu ścieżki kariery. Każdego roku około stu osób uczestniczy w realizowanych przez firmę programach – Management Trainee, Owocnych Wakacjach, Akademii Finansów czy IT School.

REKLAMA

Biedronka zaprasza studentów do aplikowania

Konkurs Young Talents 4 Biedronka to kolejny krok w ramach realizowanej przez Biedronkę strategii współpracy ze środowiskiem akademickim. Sieć sklepów do aplikowania zaprasza studentów z całego kraju, niezależnie od tego, na jakiej uczelni i w jakim trybie studiują. Młode talenty przez pół roku będą pracować w trzyosobowych grupach nad wybranym projektem z obszarów: logistyki i łańcucha dostaw, nowoczesnych technologii, ochrony środowiska i ESG oraz doskonalenia pracy sklepu. 

Do konkursu Young Talents 4 Biedronka zapraszamy ambitnych studentów, którzy już na etapie studiów myślą o budowaniu swojej ścieżki kariery. Poszukujemy ludzi, którzy pragną wcielać w życie swoje pomysły,  które mogą mieć realne przełożenie na funkcjonowanie naszej organizacji i na komfort klientów Biedronki – mówi Agnieszka Sokołowska, Dyrektorka ds. Komunikacji Wewnętrznej, Employer Brandingu oraz Programów Wsparcia w sieci Biedronka.

Jak zapewnia, dzięki zaangażowaniu mentorów – profesjonalistów reprezentujących różne obszary Biedronki gwarantują wysoki poziom merytoryczny projektu. Uczestnicy będą mieli szansę poznać z bliska ich firmę i zobaczyć, jak na co dzień pracujemy. I dodaje, że Biedronka jest największym pracodawcą w kraju i liderem branży retail, co daje możliwość poznania naszego biznesu i kluczowych dla niego obszarów.

Więcej o studentach można przeczytać poniżej:

Na co mogą liczyć studenci biorący udział w konkursie

W procesie rekrutacji Biedronka stawia na chęci do działania, ambicję i otwarty umysł. Studenci, którzy przejdą proces rekrutacji, wezmą udział w wiosennym Bootcampie w Warszawie, gdzie poznają swoich mentorów, a także rozpoczną pracę nad projektami. Young Talents 4 Biedronka to unikalna okazja, by wziąć udział w przedsięwzięciu, które może mieć wpływ na miliony klientów każdego dnia.  

Współpraca OurFuture Foundation z Biedronką pokazuje, jak ważne jest zaangażowanie sektora prywatnego w działania na rzecz rozwoju młodego pokolenia. Nasz wspólny program pozwala studentom zdobyć nowe umiejętności i kompetencje, a także otwiera przed nimi ciekawe perspektywy kariery zawodowej. Dzięki współdziałaniu firm i organizacji pozarządowych oraz akademickich możemy kształtować nie tylko profesjonalistów, ale przede wszystkim ambitnych liderów, ze świeżymi pomysłami i motywacją do tworzenia nowatorskich rozwiązań – tłumaczy Kamil Maksymilian Tomkowicz, Członek Zarządu Fundacji OurFuture Foundation.

REKLAMA

Sieć sklepów twierdzi, że stawia na rozwój i dzielenie się wiedzą i na to mogą liczyć studenci biorący udział w konkursie. W programie zaplanowano szereg szkoleń m.in. z prezentacji, prowadzenia projektów, czy budowania marki osobistej w mediach społecznościowych. Ponadto zwycięzcy otrzymają nagrody o łącznej wartości 50 tys. zł. Trójka zdobywców pierwszego miejsca otrzyma nagrody pieniężne w wysokości 7 tys. zł oraz e-kody o wartości 500 zł brutto na zakupy w sklepach Biedronka.

Więcej informacji o programie i formularz aplikacyjny dostępny jest na stronie www.youngtalents4Biedronka.pl

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA