REKLAMA

Biedronka chce skusić młodzież. Wprowadza nową markę własną

Biedronka właśnie wprowadza do sklepów nową markę własną przekąsek pod nazwą BAITZ. W rozpowszechnieniu nowej marki mają pomóc sieci infuencerzy. Nie bez przypadku sieć postawiła na nich, bowiem nową gamę produktów dyskonter kieruje do młodych konsumentów z generacji Z.

Biedronka wprowadza nową markę własną dla młodzieży
REKLAMA

Pokolenie Z, czyli inaczej zoomerzy, czy post-millennialsi, to osoby urodzone od roku 1995 do roku 2012. To młoda część społeczeństwa, która dopiero rozpoczyna swoją karierę zawodową i która stopniowo już wkracza i wkraczać będzie w najbliższych latach na rynek pracy. I to właśnie do nich swoją najnowszą markę własną, czyli tańsze zamienniki popularnych produktów, postanowiła skierować Biedronka.

REKLAMA

Biedronka chce do siebie przekonać pokolenie Z

Biedronka wskazuje, że jej nowa marka własna ma być dostosowana do stylu życia młodego pokolenia. Dlatego sieć postawiła na opakowania produktów, które mają być przede wszystkim wygodne w użyciu. Produkty BAITZ znajdują się m.in. w torebkach typu open-close, które pozwalają na wielokrotne korzystanie z przekąsek, bez ryzyka rozsypania się ich w torbie, a także są pakowane osobno, umożliwiając zabranie ze sobą tylko kilku sztuk z całej paczki lub podzielenia się z innymi.

Nasza nowa marka BAITZ jest skierowana do ludzi młodych, dynamicznych i nieszablonowych, którzy między jedną a drugą aktywnością, lubią coś szybko przekąsić. Energia i nowoczesność i nonszalancja to cechy, na których opiera się nowa marka własna Biedronki BAITZ - mówi Marta Kostek, menedżerka ds. rozwoju marki w sieci Biedronka.

Z kolei Patryk Hubala, starszy specjalista ds. marki w sieci Biedronka, mówi, że już sama nazwa BAITZ to też puszczenie oka do klientów, ponieważ może być ona interpretowana na wiele sposobów.

Co można znaleźć w asortymencie marki BAITZ? Sieć postawiła na słodycze i przekąski takie, jak czekosandwiche – herbatniki przełożone czekoladowym (5,99 zł/szt.), crispy - ciasteczka z nadzieniem z orzechów laskowych (7,99 zł/szt.), cocoa rogal – rogalik z nadzieniem kakaowym (1,99 zł/szt.), wanilia cookiez – ciastka z kremem waniliowym w czekoladzie (12,94 zł/szt.).

Influencerzy robią reklamę dyskontowi na TikToku

Jak informuje dyskonter, do akcji promocyjnej nowej marki zaproszonych zostało 11 influencerów, m.in.:

  • tiktokerka kameleMONA, która dzieli się z obserwatorami pasją do szycia i konstruowania,
  • malarz i fotograf Robert Mainka,
  • iluzjonista Maciej Piskorz znany szerszej jako poka_sztuczke,
  • szachista i przedsiębiorca Michał Kanarkiewicz,
  • artystka ivoadventures,
  • kucharz i miłośnik kuchennych eksperymentów tworzący na TikToku pod nazwą themararek.
REKLAMA
@testeralgorytmu

Nowy rogalik Baitz - lepszy zamiennik 7 Day’s? 🥐 #dc #test #dlaciebie #food

♬ dźwięk oryginalny - testeralgorytmu

Kampania z obecnością influencerów odbywa się głównie na TikToku. Z kolei najnowsza oferta jest dostępna w sprzedaży we wszystkich sklepach sieci Biedronka w Polsce.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA