Coroczne reklamy świąteczne Allegro to już tradycja. W tym roku nie mogło być inaczej, bo platforma właśnie wypuściła film pt. „Dobry Duch”, który jest opowieścią o życiu w pędzie, ale pokazuje też, że czasem warto się zatrzymać, docenić obecność drugiego człowieka nawet z pozoru drobnymi gestami. W opowieści pokazane jest też, jaki wpływ mają technologie na nasze codzienne życie.
Po zakupowym szaleństwie na Black Friday i Cyber Monday przyszła pora na chwilę wytchnienia. Dlatego platforma Allegro wypuściła nową świąteczną reklamę, wprowadzając nas powoli w świąteczny klimat.
O czym opowiada najnowsza reklama Allegro
Reklamy Allegro od lat opowiadają o bliskości i więziach w rodzinie. W tym roku marka przygląda się relacjom tworzonym przez niewielkie społeczności oraz wpływie technologii na życie codziennie w reklamie pt. Dobry duch.
Świąteczna reklama pokazuje, że małe gesty mają ogromny wpływ, w tym przypadku gesty starszej pani, której miejsce pracy zostaje zastąpione przez nowe technologie. Ale nie na długo - podaje Allegro.
Platforma twierdzi, że przekaz tego spotu doskonale odzwierciedla misję, jaką sobie wyznaczyli w ciągu 25 lat, a marka wspiera swoich klientów w ich codziennych wyzwaniach, by mogli skupić się na tym, co dla nich najważniejsze. Bo przecież nie ma nic istotniejszego niż drugi człowiek. I tym przekazem Allegro pragnie się podzielić w nadchodzące święta.
Więcej wiadomości na temat Allegro można przeczytać poniżej:
Kto odpowiedzialny jest za realizację i gdzie można obejrzeć spot
Reklamę wyreżyserował Michał Sabliński, a produkcją zajął się Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów Starcom oraz wewnętrzny dział digital Allegro.
Platforma informuje, że pełna wersja spotu dostępna jest na kanale Allegro na YouTube. Z kolei format 60 sek. będzie emitowany w telewizji oraz w kinie. Spot jest emitowany również na rynku czeskim i słowackim. W ramach kampanii publikowane będą także materiały w mediach społecznościowych takich jak Tik Tok, Meta oraz YouTube, przygotowane przez agencję DDB Warszawa oraz Hand Made.