Żabka testuje nowe szybsze rozwiązanie, dzięki któremu będzie można zjeść coś ciepłego bez czekania. Usługa prawdopodobnie będzie dostępna w metrze, na dworcach, w przejściach podziemnych i innych ruchliwych miejscach.
Jak poinformował serwis wiadomoscihandlowe.pl, koncepcja „Weź ciepłe i w drogę” testowana jest na razie w dwóch sklepach w stolicy. Jeśli pomysł się przyjmie, to z usługi skorzystać będzie można też w innych punktach Żabki.
Przekąski takie jak mini pizza salami czy croissant z szynką mają znaleźć się na regale grzewczym przy wejściu do sklepu. Wszystko po to, by klient, który śpieszy się na pociąg, metro czy autobus mógł szybko się posilić.
Serwis powołuje się na biuro prasowe sieci Żabka, które przyznaje:
Testy mają wykazać, w jaki sposób wprowadzone rozwiązanie wpłynie na sprzedaż innych produktów żywnościowych jednej z największych sieci handlowych w Polsce.
Wegetariański hot-dog
Fastfoodową ofertę Żabki rozszerzono niedawno o zapiekankę, tosty i bezmięsne panini z sosem guacamole. W sieci ma pojawić się też więcej wegetariańskich propozycji. Wśród nich jest... hot-dog.
Pracujemy nad produktem, który zastąpi mięso w hot-dogu, tak by mógł stać się równie smacznym wyborem dla wegetarian. Chcemy stworzyć bardzo dobre rozwiązanie bezmięsne, które zapoczątkuje zupełnie nową kategorię dań w naszej ofercie. Produkty są obecnie w fazie testowej, planujemy wprowadzić je do sprzedaży w przyszłym roku
– powiedział Jerzy Roguski Dyrektor handlowy firmy Żabka Polska.
Żabka 2.0
Sieć wciąż testuje nowe koncepcje, które ułatwiałyby życie klientom i tym samym przynosiły większe zyski. Jest już aplikacja Żappka, która na razie oferuje dostęp do promocji, ale w przyszłości może być wykorzystana w modelu grab&go. Sieć, będąca własnościa funduszu CVC Capital Partners, na początku roku zapowiedziała otwarcie Żabki 2.0, inteligentnych sklepów samoobsługowych.
Tomasz Blicharski, wiceprezes Żabki ds. finansowych i rozwoju zapowiadał jeszcze w tym roku testy sklepów samoobsługowych, otwartych 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
W tym roku sieć pochwaliła się też kartą płatniczą Up and Go. To efekt współpracy sklepów Żabka, Santander Bank Polska oraz brytyjskiego fintechu Dipocket.
Ekspansja Żabki na tym się jednak nie kończy. Właśnie przedstawili propozycję mające zachęcić nowych franczyzobiorców do współpracy. Zdecydowali się na odważny krok, ale mogący zakończyć się powodzeniem.