1. bizblog
  2. Ubezpieczenia /
  3. Pieniądze

Więcej niż porównywarka. Totalmoney.pl ulepsza rynek kredytowy multiformularzem bez wychodzenia z domu

Lokowanie produktu: Totalmoney

Totalmoney.pl to doskonale znana porównywarka kredytowa z szeregiem praktycznych, zaawansowanych kalkulatorów finansowych. Platforma idzie jednak znacznie dalej, oferując niezwykle praktyczny multiformularz oraz pełną obsługę klienta przez ekspertów, aż do podpisania umowy z bankiem.

11.08.2023
11:50
Totalmoney.pl ulepsza rynek kredytowy multiformularzem

Większość z nas korzystała z porównywarki oraz kalkulatorów Totalmoney.pl. Darmowa platforma działa nieprzerwanie od 2008 roku, zestawiając internautom najkorzystniejsze oferty dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Kredyty hipoteczne, kredyty konsolidacyjne, leasing, pożyczki, lokaty i wiele więcej — dzięki porównywarce Totalmoney.pl internauta zawsze wybiera najkorzystniejszą ofertę, mając czytelne zestawienie produktów wszystkich podmiotów sektora finansowego.

Jednocześnie ekipa Totalmoney.pl błyskawicznie dopasowuje się do zmiennych realiów, oferując zawsze aktualne kalkulatory. Szczególnym zainteresowaniem cieszy się ten najnowszy, dedykowany programowi Bezpieczny Kredyt 2%. Dzięki niemu rządowy program dotacji staje się czytelny dla każdego użytkownika, ze wszystkimi kosztami oraz zobowiązaniami zobrazowanymi w jasny, klarowny sposób. Osoby marzące o pierwszej nieruchomości zdecydowanie powinny przetestować kalkulator kredytu 2%.

Wyróżnikiem porównywarek i kalkulatorów Totalmoney.pl są zaawansowane, praktyczne narzędzia dla użytkownika. Np. ocena szansy na kredyt.

Przeglądając oceny kredytu hipotecznego w porównywarce, internauta może sprawdzić oferty nie tylko w oparciu o wysokość raty, ale np. prawdopodobieństwa uzyskania finansowania. To innowacyjna możliwość, oferowana dzięki ścisłej współpracy Totalmoney.pl z bankami działającymi na terenie naszego kraju.

Zbiór takich zaawansowanych narzędzi sprawia, że porównywarki i kalkulatory Totalmoney.pl to rozwiązanie, jak sama nazwa serwisu wskazuje, totalne. Odpowiadające na potrzeby wszystkich użytkowników, niezależnie od ich poziomu znajomości rynku finansowego oraz ekonomii. Osoba szukająca pierwszego kredytu czy doświadczony przedsiębiorca poszukujący korzystnego leasingu, wszyscy znajdą narzędzia dopasowane do swoich potrzeb.

Teraz Totalmoney.pl wykonuje kolejny istotny krok, zmieniając rynek kredytowy multiformularzem. To powinien być nowy standard.

Kilkanaście lat doświadczenia w polskim sektorze finansowym sprawiło, że eksperci Totalmoney.pl rozszerzają zakres usług, wychodząc daleko poza samo porównywanie produktów. Doskonałym tego przykładem jest multiformularz — świetne, praktyczne rozwiązanie, dzięki któremu po sporządzeniu jednego, uniwersalnego wniosku banki przychodzą do klienta ze swoimi propozycjami ofert kredytowych.

Jak działa taki multiformularz? To autorskie rozwiązanie Totalmoney.pl, które zostało tak skonstruowane, by dokument zawierał wszystkie dane potrzebne podmiotom finansowym. Swoisty wniosek uniwersalny, który wystarczy wypełnić tylko raz, a banki na jego podstawie przygotowują własne, dopasowane do klienta oferty. Klient otrzymuje je, mogąc wybrać tę najkorzystniejszą. Proste. Praktyczne. Niezwykle pomocne.

 class="wp-image-2218498" width="840"

Od wniosku po podpisany kredyt bez wychodzenia z domu, pod opieką ekspertów Totalmoney.pl.

Co najlepsze, Totalmoney.pl oferuje klientom pełną obsługę na każdym etapie, od procesu wyboru oferty po podpisanie umowy. Kontakt z doradcami, we własnym call center. Firma nie stosuje zautomatyzowanych rozwiązań AI, dzięki czemu asystent dopasowuje się do oczekiwań i specyfiki klienta, zachowując tę coraz rzadszą we współczesnym świecie ludzką uwagę oraz spersonalizowane podejście. Taki asystent odpowie na każde pytanie i rozwieje wątpliwości. 

W naszej praktyce wnioskowanie o kredyt poprzedza moment krótkiego wywiadu z klientem, czyli badanie indywidualnych potrzeb oraz możliwości. W całym procesie klient może mieć wiele wątpliwości, a zadaniem Call Center jest dostarczenie rzetelnych odpowiedzi. Otwarta i szczera komunikacja buduje zaufanie klienta i daje satysfakcjonujące rozwiązania. Ważną kwestią, jaką może zapewnić tylko i wyłącznie człowiek jest umiejętność słuchania, empatia i zdolność do utożsamienia się z odczuciami osoby po drugiej stronie słuchawki. Czasem wystarczy delikatna zmiana tonu głosu, a czasem trzeba Klienta kilkakrotnie podczas jednej rozmowy zapewnić, że proces przebiega bezproblemowo i bezpiecznie.

Katarzyna Suchowska, Sales Manager Totalmoney.pl 

W rezultacie osoby ubiegające się o kredyt za pośrednictwem Totalmoney.pl nie muszą robić nic, poza wypełnieniem jednego wniosku oraz jednym telefonem. Później eksperci zajmą się resztą, z kolei klient zawsze ma pewność, że otrzyma najkorzystniejszą ofertę, zestawiając ze sobą propozycje wiodących banków.

Eksperci Totalmoney.pl zaznaczają, że w ten sposób powinien być obsługiwany każdy klient, podkreślając swoje motto: jeden formularz – kilka banków. Jeden opiekun – wiele możliwości. Prosto, szybko i bez wychodzenia z domu. Dzięki budowanym od lat uniwersalnym narzędziom i rozwiązaniom cały proces wnioskowy został tak skrócony oraz zoptymalizowany — oczywiście z korzyścią dla klienta — jak to tylko możliwe. Góra papierów i bieganie od okienka do okienka? To już przeszłość.

Jednocześnie Totalmoney.pl prowadzi szeroką akcję edukacyjną, przybliżając współczesne finanse internautom.

Czy płatności odroczone są bezpieczne i dla każdego? Kto może korzystać z kredytu 2% i jak on właściwie działa? Jakie zmiany z perspektywy Polaka wprowadza długo oczekiwana nowelizacja ustawy antylichwiarskiej? Eksperci Totalmoney.pl przybliżają tematy istotne dla każdego z nas, rozprawiając się z nimi w autorskim cyklu "Dwie strony monety".

Co świetne, kolejne odcinki „Dwóch stron monety” są publikowane w dwóch różnych formatach. Jako darmowe e-booki do pobrania na urządzenia mobilne bądź przeczytania online, a także jako krótkie materiały na YouTube zawierające pigułkę wiedzy. Szczerze zachęcam do obejrzenia, zwłaszcza finansowych laików.

Podoba mi się ta filozofia stojąca za multiformularzem i porównywarkami. Pozycja klienta powinna być silniejsza.

Wielu publicystów zaznacza, że w Polsce pozycja klienta oraz banku jest bardzo nierówna, z wyraźną przewagą instytucji finansowej. Dlatego podobają mi się nowoczesne rozwiązania, takie jak multiformularz, dzięki któremu to banki przychodzą z ofertą do klienta, nie odwrotnie. Rozsądna unifikacja oraz optymalizacja procesu kredytowego pod okiem doświadczonych, niezależnych ekspertów wyrównuje nieco pozycję obu stron, jednocześnie zamieniając cały proces w wygodną usługę, bez wychodzenia z domu i bez stania w bankowych kolejkach. I to jest przyszłość.

Lokowanie produktu: Totalmoney
Najnowsze
Aktualizacja: tydzień temu
Aktualizacja: tydzień temu