Żabka prezentuje limitowaną kolekcję ubrań z logo z 1998 roku. Nowość można upolować w konkursie w aplikacji sieci do 10 czerwca.

Żabka wypuszcza limitowaną kolekcję ubrań w stylu lat 90., z których promiennie uśmiecha się zielony płaz – charakterystyczne, dawne logo Żabki. Kolekcję uszyto w Polsce z dbałością o jakość wykonania, w tym precyzyjne hafty i nadruki.
Kultowa kolekcja w klimacie wakacyjnego vibe'u
Sieć sklepów podaje, że motywem przewodnim są kultowe przekąski z oferty Menu Żabka – hot dogi, pizza, frytki i burgery zdobią ubrania i torby, nadając całości letni, swobodny charakter.
Na koszulce i torbie znalazły się też napisy: „ROK ZAŁOŻENIA 1998”, „Seeyouat Żabka” oraz „Bon appétit!”. Paleta kolorów przywołuje wakacyjne skojarzenia: biel t-shirtu i torby kontrastuje z bordową czapką, a szorty dostępne są w dwóch wersjach – krótkie w biało-bordową szachownicę, dłuższe w czarno-białą.

W kolekcji dla Żabki zgłębiałam świat oferty ciepłych przekąsek, który połączyłam z lekkim i przyjemnym wakacyjnym vibem. Koszulki z projektem żabkowego logo są kolejnym elementem w budowaniu społeczności Żabki, nawiązują do stylu vintage oraz college – mówi projektantka Justyna Tasak.
I dodaje, że wesołym uzupełnieniem są spodenki z nadrukiem szachownicy oraz sprana czapka z daszkiem i praktyczna zwijana torba. Całość tworzy zestaw idealny na letnie wojaże i wypady do Żabki.
Więcej wiadomości na temat zakupów można przeczytać poniżej:
Limitowane komplety dostępne tylko do 10 czerwca
Żabka wskazuje, że zestawy z kolekcji będzie można zdobyć wyłącznie w konkursie w aplikacji Żappka – do wygrania czeka 300 kompletów. Kolekcję promują popularni twórcy internetowi: Dresscode Crew, Maria Jeleniewska, Bartosz Laskowski i Hanna Puchalska z Genzie.

Aby wziąć udział, wystarczy:
- kupić co najmniej dwa produkty z oferty Żabka Menu,
- odpowiedzieć na pytanie: „Jaki był Twój najbardziej HOT outfit na wizytę w Żabce?”.
Konkurs potrwa do 10 czerwca.
To druga odsłona modowej kolekcji Żabki – w marcu sieć zaprezentowała limitowaną kolekcję Żabka CREW, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem wśród fanów marki. W zestawie znalazły się bluzy, t-shirty, bandany i breloki w czarno-zielonej kolorystyce, a 150 kompletów trafiło do osób, które wzięły udział w konkursie.