Przychodzi klient do sklepu, a tam e-kiosk. Takich zakupów jak w CCC nigdzie nie zrobisz
Grupa CCC wyposażyła 750 swoich salonów w cyfrowe e-kioski, które umożliwiają klientom odwiedzającym fizyczne placówki dobrać się do oferty online. Wdrożenie rozwiązania Nanovo objęło Polskę, Czechy, Słowację, Węgry i Rumunię.
Grupa CCC najpierw prowadziła testy w 200 sklepach, teraz rozszerza dostępność e-kiosków na 750 salonów stacjonarnych w Europie Środkowej. Z tego wynika, że klientom sieci nowinka przypadła do gustu.
CCCs przekonuje, że e-kioski to wygodne rozwiązanie, które pozwala na tablecie z aplikacją sprawdzić dostępność towaru w poszukiwanym rozmiarze i wyszukać produkty z rozbudowanej oferty internetowej.
Jakub Grzelak, dyrektor zarządzający ds. retailu w CCC, podkreśla, że grupa stawia konsekwentnie na omnichannel.
Jak podkreśla, online i offline coraz bardziej się przenikają, a konsumenci coraz bardziej doceniają różnorodność oferty dostępnej w internecie.
E-kioski dla CCC wyprodukowała firma Nanovo. Marcin Płatek, COO Nanovo, podkreśla, że rozwój e-commerce oznacza wejście na rynek ogromnej liczby nowych klientów, którzy przez ostatni rok nauczyli się korzystać ze sklepów online.
Klienci CCC chcą nowych rozwiązań
Innym przykładem łączenia online'u i offline'u w CCC jest wprowadzona ponad pół roku temu i bardzo obecna obecnie usługa CCC Express, która pozwala na dostarczenie ze sklepu do klienta zamówionych produktów nawet w 90 minut. Usługa jest obecnie dostępna w 37 miastach.
CCC zauważa, że zmiany na rynku, do których doszło w ostatnich miesiącach, sprzyjają inwestycjom w cyfrowe rozwiązania. Ba, coraz częściej są one oczekiwane przez klientów.