CCC wszędzie pełno. Wskoczyło na Allegro, do Rosji, Wiednia, Pragi… Akcjonariusze liczą krociowe zyski
HalfPrice otwiera się w Budapeszcie, Wiedniu i Pradze, eobuwie i Modivo w Czechach, sklep ccc.eu zadebiutował w Rosji, a teraz gigant nawiązał współpracę z Allegro.
Do Strefy Marek Allegro dołączyło właśnie Sprandi. Pojawieniu się brandu z portfolio CCC na największej polskiej platformie e-commerce'owej towarzyszy kampania „Back to school”, a w ofercie znajdziemy buty, odzież i akcesoria dla dzieci, kobiet i mężczyzn.
Sprandi stała się jedną z ponad 200 marek obecnych na Allegro. Jeśli ktoś się dziwi, w jakim celu tam się pojawiła, to taka garść danych. Kategorię Moda na Allegro odwiedza ok. 1000 klientów na minutę, a w tym czasie sprzedaje się ok. 120 przedmiotów.
Sukces Halfprice. Do końca roku 60 sklepów w Europie
O markach należących do CCC coraz głośniej robi się w Europie. Dosłownie trzy miesiące po zakończonym sukcesem debiucie sieci HalfPrice w Polsce spółka zdążyła otworzyć już sklepy w Budapeszcie i Wiedniu.
W Austrii w najbliższym czasie powstaną jeszcze dwa sklepy, ale zanim to nastąpi Halfprice zadebiutuje w Pradze, gdzie dosłownie trzy tygodnie wcześniej otwarto stacjonarny punkt eobuwia i Modivo, co opisywał w Bizblog.pl Adam Sieńko.
Off-price'owy Halfprice sprzedaje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu znanych marek w okazyjnych cenach. W Polsce działają 22 sklepy, które odwiedziło do tej pory ponad 2 mln osób. W sierpniu sieć zadebiutowała na Węgrzech, a we wrześniu pojawi się także w Czechach. Do końca roku w Polsce i Europie powstanie ok. 60 sklepów pod szyldem HalfPrice.
ccc.eu dla Rosjan
CCC prowadzi działalność na rynku rosyjskim od 2016 r., ale do niedawna klienci korzystali z oferty spółki w 40 sklepach stacjonarnych oraz na platformach internetowych Wildberries i Ozon. Teraz spółka uruchomiła w Rosji sklep internetowy russia.ccc.eu.
Dzięki russia.ccc.eu Rosjanie zyskali dostęp do ponad 40 tys. produktów 20 marek, w tym własnych (Lasocki, Gino Rossi, Jenny Fairy, Sprandi oraz DeeZee).
Odkąd w 2019 r. zadebiutował w Polsce ccc.eu pojawił się w dziewięciu kolejnych krajach. W sumie wszystkie marki należące do CCC obecne są na 29 rynkach. Trudno się dziwić, że przy tym rozmachu akcje spółki na GPW zyskały na wartości ponad 100 proc.