Spółka CCC poinformowała, że należąca do niej marka DeeZee zawarła umowę z Zalando na zaprojektowanie specjalnej kolekcji. DeeZee x Zalando wejdzie do oferty popularnej platformy zakupowej pod koniec wakacji.
Firmy podpisały umowę w ramach modelu hurtowego, co oznacza, że Zalando zakupi do swoich magazynów asortyment DeeZee. Pierwsze dostawy trafią na platformę już latem 2021 r., a w sprzedaży dostępne będą na przełomie sierpnia i września. W sumie chodzi o 200 modeli i kolorów.
Współpraca z wiodącą w Europie Zachodniej platformą modową wpisuje się w strategię budowania marki globalnej. Do końca 2021 marka DeeZee będzie dostępna dla klientów na ponad 30 rynkach
– zapowiedziała Dominika Żak, założycielka i CEO DeeZee (na zdj.).
Małgorzata Żurek, menedżer kolekcji DeeZee, ujawniła, że kolekcja dla Zalando będzie połączeniem aktualnych trendów znanych z mediów społecznościowych z ponadczasową klasyką i „będzie zgodna z dotychczasowym DNA marki”.
DeeZee to jeden z największych sklepów internetowych z obuwiem i odzieżą damską w Polsce i jednocześnie jedna z najszybciej zyskujących na popularności marek w Grupie CCC.
DeeZee posiada łącznie sześć platform e-commerce w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, na Ukrainie i Węgrzech. Jest dostępna w sklepach stacjonarnych CCC i online oraz na eobuwie.pl.