Glovo, firma z branży delivery, wprowadziła nową funkcjonalność do swojej aplikacji do zamówień. Użytkownicy platformy mogą dodawać swoich znajomych i wymieniać się rekomendacjami na temat ulubionych restauracji. Budowanie społeczności wokół marki to dobrze znany od lat trend, do którego obecnie postanowiło dołączyć Glovo. Firma chwali się, że to największa zmiana w aplikacji od 2016 r.

Budowanie społeczności wokół marki to bardzo przydatne narzędzie marketingowe, które wpływa na rozwój biznesu. Teraz postanowiła wdrożyć je u siebie firma Glovo.
Wprowadzamy funkcje społecznościowe, które sprawią, że zamawianie jedzenia stanie się jeszcze bardziej intuicyjne i inspirujące. Od teraz użytkownicy mogą odkrywać nowe restauracje dzięki poleceniom znajomych, a także zapisywać swoje ulubione miejsca i łatwo do nich wracać – mówi Daniel Alonso, Chief Product Officer w Glovo.
Funkcja społecznościowa w Glovo
Nowa funkcja w aplikacji do dostaw pozwala użytkownikom dodawać znajomych i sprawdzać, co zamawiają. Zdaniem firmy to wpłynie na wzajemne inspirowanie się, a także odkrywanie nowych miejsc w swoim mieście dzięki rekomendacjom przez zaufane osoby. Jest to również z korzyścią dla aplikacji.
Pierwsze analizy pokazują, że użytkownicy, którzy dodali co najmniej trzech znajomych, częściej korzystają z aplikacji i chętniej wracają do polecanych restauracji - czytamy w informacjach prasowych Glovo.
Więcej o aplikacjach przeczytasz na Bizblog.pl:
Zapisz swoje ulubione knajpy w Glovo
Kolejną funkcją, jaką wprowadziło Glovo, jest „Picks”. Pozwala ona użytkownikom tworzyć i organizować listy ulubionych restauracji oraz dań. Rozwiązanie to ma pomóc, aby klienci łatwiej mogli wrócić do sprawdzonych miejsc lub planować wizyty w tych, które dopiero chcą wypróbować. Dodatkowo swoje „Picks” można udostępniać znajomym.

Aplikacja Glovo jest dostępna dla użytkowników w ponad 200 polskich miastach.