REKLAMA
  1. bizblog
  2. Zakupy

Erli ma Blika one-clicka

Samo korzystanie z Blika płacąc za zakupy, wydaje się być dość banalne, jednak platforma Erli i Blik idą o krok dalej, ponieważ w związku ze współpracą obu marek powstała nowoczesna i wygodna metoda płatności: Blik bez kodu. Od teraz kupujący na platformie zakupowej Erli nie będą musieli każdorazowo generować sześciocyfrowych kodów podczas zakupów. Czy to rozwiązanie stanie się nowa ulubiona metoda płatności Polaków?

27.03.2024
19:15
telefon_internet
REKLAMA

Erli i Blik znalazły się w pierwszej piątce najszybciej zyskujących popularność marek zestawienia YouGov Best Brands. W oczach konsumentów to obecnie jedne z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek w świecie zakupów online.

REKLAMA

Blik to obecnie najpopularniejsza forma płatności na Erli. Co druga transakcja dokonywana na Erli jest opłacana za pomocą kodów Blik. Polacy cenią sobie szybkość transakcji i ufają tej marce – komentuje Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu Erli.

Katarzyna Kierach dodaje, że teraz wprowadzają kolejne udogodnienie tzw. Blik bez kodu, czyli jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób płacenia za zakupy.

Przy zakupach wystarczy jedno kliknięcie

Blik informuje, że umożliwia teraz płatność zaledwie jednym kliknięciem, bez kodu. Aby skorzystać z tego rozwiązania, podczas realizowanej transakcji za pomocą standardowego Blik należy:

  • dodać Erli do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej
  • przy kolejnych zakupach wybrać płatność Blik i kliknąć zapłać;
  • potwierdzić transakcję w aplikacji swojego banku.

Szybsze płatności Blik są dostępne już w siedmiu największych bankach w Polsce: Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski i Bank Pekao S.A.

Należy pamiętać, że listę zapamiętanych sklepów i przeglądarek można znaleźć w aplikacji swojego banku. W każdej chwili można usunąć dowolną pozycję z listy, wówczas w danym sklepie należy zapłacić za swoje zakupy kodem Blik.

Polacy regularnie robią zakupy online, a podczas nich najchętniej płacą Blikiem. W ubiegłym roku zrealizowali w tym kanale aż 921 mln transakcji. Popularność Blika wynika z tego, że odpowiada on na potrzeby współczesnych konsumentów, którym zależy na szybkich, łatwych i bezpiecznych transakcjach - mówi Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w Bliku.

I podkreśla, że funkcja one-click pozwala na jeszcze sprawniejszy zakup produktów w sieci.

Erli jest kolejną platformą marketplace, która wprowadza to udogodnienie wśród swoich klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu proces zakupowy stanie się dla użytkowników platformy wygodniejszy- uważa Magdalena Kubisa.

Więcej wiadomości na temat Blika można przeczytać poniżej:

Wspólna kampania promocyjna i edukacyjna

Blik wdraża kampanię płatności bez kodu już od początku marca, ale na platformie Erli prowadzone są również działania promocyjne i edukujące użytkowników na temat nowego sposobu płatności.

Dostępna jest już wyjątkowa promocja dla użytkowników aplikacji zakupowej Erli  przygotowana przez platformę oraz Blika. Dokonując zakupów na niej w kwocie min. 129 zł i wybierając płatność za pomocą Blik bez kodu, kupujący otrzymają kod rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji Erli opłaconych również przy pomocy Blik bez kodu – podają eksperci Erli.

Wspólne działania Blik i Erli będą szeroko komunikowane w różnych kanałach digital, obejmując:

  • banery reklamowe na stronie internetowej Erli,
  • aktywności na platformach społecznościowych,
  • kampanię w aplikacji i newsletterze Erli oraz w kanałach Blika, takie jak landingpage,
  • profile społecznościowe i newsletter.
REKLAMA

Ich celem będzie efektywne promowanie korzyści płynących z płatności Blik bez kodu w aplikacji Erli oraz zachęcanie klientów do korzystania z tej wygodnej metody płatności.

Więcej informacji o nowej usłudze dostępne są na stronie: www.blik.com.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja:
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA