Samo korzystanie z Blika płacąc za zakupy, wydaje się być dość banalne, jednak platforma Erli i Blik idą o krok dalej, ponieważ w związku ze współpracą obu marek powstała nowoczesna i wygodna metoda płatności: Blik bez kodu. Od teraz kupujący na platformie zakupowej Erli nie będą musieli każdorazowo generować sześciocyfrowych kodów podczas zakupów. Czy to rozwiązanie stanie się nowa ulubiona metoda płatności Polaków?
Erli i Blik znalazły się w pierwszej piątce najszybciej zyskujących popularność marek zestawienia YouGov Best Brands. W oczach konsumentów to obecnie jedne z najdynamiczniej rozwijających się polskich marek w świecie zakupów online.
Blik to obecnie najpopularniejsza forma płatności na Erli. Co druga transakcja dokonywana na Erli jest opłacana za pomocą kodów Blik. Polacy cenią sobie szybkość transakcji i ufają tej marce – komentuje Katarzyna Kierach, dyrektor marketingu Erli.
Katarzyna Kierach dodaje, że teraz wprowadzają kolejne udogodnienie tzw. Blik bez kodu, czyli jeszcze szybszy i wygodniejszy sposób płacenia za zakupy.
Przy zakupach wystarczy jedno kliknięcie
Blik informuje, że umożliwia teraz płatność zaledwie jednym kliknięciem, bez kodu. Aby skorzystać z tego rozwiązania, podczas realizowanej transakcji za pomocą standardowego Blik należy:
- dodać Erli do zaufanych sklepów w aplikacji bankowej
- przy kolejnych zakupach wybrać płatność Blik i kliknąć zapłać;
- potwierdzić transakcję w aplikacji swojego banku.
Szybsze płatności Blik są dostępne już w siedmiu największych bankach w Polsce: Alior Bank, ING Bank Śląski, Bank Millennium, mBank, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski i Bank Pekao S.A.
Należy pamiętać, że listę zapamiętanych sklepów i przeglądarek można znaleźć w aplikacji swojego banku. W każdej chwili można usunąć dowolną pozycję z listy, wówczas w danym sklepie należy zapłacić za swoje zakupy kodem Blik.
Polacy regularnie robią zakupy online, a podczas nich najchętniej płacą Blikiem. W ubiegłym roku zrealizowali w tym kanale aż 921 mln transakcji. Popularność Blika wynika z tego, że odpowiada on na potrzeby współczesnych konsumentów, którym zależy na szybkich, łatwych i bezpiecznych transakcjach - mówi Magdalena Kubisa, dyrektorka ds. rozwoju biznesu w Bliku.
I podkreśla, że funkcja one-click pozwala na jeszcze sprawniejszy zakup produktów w sieci.
Erli jest kolejną platformą marketplace, która wprowadza to udogodnienie wśród swoich klientów. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu proces zakupowy stanie się dla użytkowników platformy wygodniejszy- uważa Magdalena Kubisa.
Więcej wiadomości na temat Blika można przeczytać poniżej:
Wspólna kampania promocyjna i edukacyjna
Blik wdraża kampanię płatności bez kodu już od początku marca, ale na platformie Erli prowadzone są również działania promocyjne i edukujące użytkowników na temat nowego sposobu płatności.
Dostępna jest już wyjątkowa promocja dla użytkowników aplikacji zakupowej Erli przygotowana przez platformę oraz Blika. Dokonując zakupów na niej w kwocie min. 129 zł i wybierając płatność za pomocą Blik bez kodu, kupujący otrzymają kod rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach w aplikacji Erli opłaconych również przy pomocy Blik bez kodu – podają eksperci Erli.
Wspólne działania Blik i Erli będą szeroko komunikowane w różnych kanałach digital, obejmując:
- banery reklamowe na stronie internetowej Erli,
- aktywności na platformach społecznościowych,
- kampanię w aplikacji i newsletterze Erli oraz w kanałach Blika, takie jak landingpage,
- profile społecznościowe i newsletter.
Ich celem będzie efektywne promowanie korzyści płynących z płatności Blik bez kodu w aplikacji Erli oraz zachęcanie klientów do korzystania z tej wygodnej metody płatności.
Więcej informacji o nowej usłudze dostępne są na stronie: www.blik.com.