Erli.pl podsumowuje działalność, platforma drobiła się właśnie 2 mln zarejestrowanych użytkowników i weszła do TOP10 najpopularniejszych stron zakupowych. Do końca roku liczba klientów ma zwiększyć się do 3 mln, a baza sklepów obecnych na Erli.pl ma przekroczyć 20 tys. W lipcu firma udostępni swoją apkę na smartfony.
Dwumilionowy klient zarejestrowany na Erli.pl to dla działającej od 2,5 roku platformy sukces i pretekst, by . Erli.pl chwali się, że od początku roku liczba zarejestrowanych kupujących wzrosła o ponad 600 tys., a zasięg przekroczył 6 mln wejść. Katarzyna Kierach, dyrektor Marketingu Erli.pl, zauważa, że to wszystko udało się osiągnąć mimo rosnących kosztów, jakie pochłania biznes, i spowolnienia, które dotknęło e-commerce.
Dlatego cieszy nas, że w bieżącym roku przyjęta strategia nadal przynosi świetne efekty, rozwijamy się i osiągamy przy tym kolejne kamienie milowe – wskazuje szefowa marketingu w Erli.pl
Więcej klientów Erli.pl, więcej wejść
W ostatnich dniach Erli udało się zwiększyć bazę zarejestrowanych klientów o ponad 40 proc. i zadebiutować w Mediapanelu wśród najpopularniejszych platform zakupowych w Polsce.
To potwierdza, że obrany przez nas kierunek przynosi wymierne efekty, zarówno finansowe, jak i pozwala zwiększać naszą popularność wśród konsumentów – przekonuje Katarzyna Kierach z Erli.
Jak podkreśla, nie byłoby to możliwe bez atrakcyjnej oferty cenowej i produktowej.
Obecnie w naszej ofercie znajduje się ponad 15 mln produktów, z których ponad połowa to oferty objęte promocją. A jak wynika z badań, ponad 90 proc. polskich konsumentów nadal poszukuje tańszych miejsc do zakupów. Wielu z nich upatruje właśnie w e-commerce możliwości nabycia taniej tych samych produktów, które do tej pory kupowali stacjonarnie – tłumaczy Katarzyna Kierach.
Wśród produktów, które w ciągu sześciu miesięcy zanotowały największy wzrost popularności na Erli.pl są karma dla zwierząt i kawa, a najpopularniejszymi kategoriami – dom i ogród, meble, elektronika oraz produkty dla dzieci.
Erli stawia na mobile
W ramach akcji Erli Campaigns platforma dorzuca się do reklam online swoich sprzedawców (nawet 50 proc.). Do końca czerwca na ten cel przeznaczyła 40 mln zł. Jest on skierowany do sprzedawców, a oparty o najlepiej funkcjonujące rozwiązania reklamowe i narzędzia dla sklepów internetowych pozwalające realnie zwiększyć efektywność sprzedaży. Firma podaje, że średni ROAS (ang. Return On Ad Spend, pl. zwrot z wydatków na reklamę) realizowanych kampanii wynosi 3500 proc., dodatkowo działania te zwiększają widoczność ofert Erli w internecie.
Katarzyna Kierach wskazuje, że 4/5 klientów Erli finalizuje zakupy na telefonie.
Dla nas to potwierdzenie, że jakość ofert naszych sprzedawców, czyli jasny opis produkty i dobre zdjęcia oraz UX platformy są na tyle przejrzyste i wygodne w obsłudze, że klienci bez problemu realizują zakupy na smartfonie – stwierdza.
I zapowiada, że dosłownie za kilka dni Erli wypuści swoją aplikację mobilną.
Premiera zaplanowana jest w lipcu tego roku – informuje dyrektor marketingu Erli.