Zapłać Blikiem, oddaj później. 6,5 mln klientów zyska dostęp do nowej usługi
Klienci PKO Banku Polskiego skorzystają z usługi Blik Płacę Później – odroczonych płatności podczas zakupów online. Właśnie ogłoszono integrację z aplikacją IKO.

Usługa Blik Płacę Później działa jak standardowe BNPL, pozwalając na przesunięcie płatności za zakupy o maksymalnie 30 dni bez dodatkowych opłat. Do tej pory z takiego Blika korzystali klienci Millennium i VeloBanku, teraz dołączają do nich klienci największego banku w Polsce. Dzięki temu ponad 6,5 mln użytkowników zyska dostęp do tej opcji.
Zwiększamy dla naszych klientów możliwości korzystania z płatności typu kup teraz, zapłać później. Zintegrowana usługa pozwoli klientom korzystać z Blik Płacę Później w sklepach internetowych – zapowiedział Michał Macierzyński, dyrektor Departamentu Usług Cyfrowych w PKO Banku Polskim.
Jak dodaje, usługę aktywowało już niemal 300 tys. osób.
Dzięki integracji z aplikacją IKO klienci PKO Banku Polskiego zyskają dostęp do opcji płatności odroczonych w ponad 20 tys. sklepów internetowych oraz u najważniejszych agentów rozliczeniowych – takich jak PayU, Przelewy24, Tpay czy Cashbill. Proces aktywacji trwa około dwóch minut, a płatność odbywa się jednym kliknięciem.
Cieszy nas, że dołącza do nas największy bank w Polsce. To oznacza, że nasza formuła płatności odroczonych zyskuje jeszcze większy zasięg i zaufanie użytkowników – stwierdził Witold Litaszewski, dyrektor Departamentu Finansowania Konsumenckiego w Blik.
Płatności odroczone to obecnie jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku mobilnego w Polsce. Nowe rozwiązanie odpowiada na rosnące oczekiwania klientów, którzy szukają finansowej elastyczności, szybkości i bezpieczeństwa.