Dzięki płatnościom powtarzalnym użytkownicy mogą wygodnie opłacać subskrypcje, rachunki czy inne cykliczne należności. To ważna zmiana dla wszystkich korzystających z usług cyfrowych, jak streaming, dostawy produktów, czy comiesięczne opłaty.

Blik zapewnia, że teraz wystarczy raz zatwierdzić zgodę w aplikacji mobilnej banku, aby kolejne płatności były realizowane automatycznie, bez konieczności każdorazowego potwierdzania transakcji. Operator przekonuje, że nowa metoda zapewnia nie tylko wygodę, ale i wysoki poziom bezpieczeństwa.
Dane użytkownika są chronione, bo całość odbywa się w aplikacji bankowej, bez udostępniania ich na zewnętrznych stronach – zapewnia operator Blika.
Gdzie można skorzystać z płatności powtarzalnych
Płatności powtarzalne są już dostępne dla klientów PKO Banku Polskiego, banków Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB), Banku Millennium, Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego oraz Nest Banku. Lista partnerów i instytucji, które umożliwią płatności powtarzalne Blik, ma się sukcesywnie powiększać.
Płatności powtarzalne Blik to nasza odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą prostszych, bezpiecznych metod opłacania subskrypcji i rachunków – przekonuje Krzysztof Ziewiec z Polskiego Standardu Płatności.
Płatności powtarzalne Blik pozwalają korzystać także z atrakcyjnych promocji na subskrypcje Canal+, cyfrową prenumeratę „Rzeczpospolitej”, zakupy w Your Kaya, doładowania w Orange, PLAY, T-mobile, Plus, a także wspierać twórców na Patronite.
Nowa kampania reklamowa Blika
Wprowadzenie nowej usługi wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Ludziom Ery BlikA dane nie wypływają”. W spocie występuje aktor Eryk Lubos w roli wilka morskiego, który na własnej skórze doświadcza konsekwencji nieszczelnych płatności tradycyjnych. Kampania ruszyła 9 czerwca, a za jej koncept odpowiada agencja Change Serviceplan.
Więcej wiadomości na temat płatności Blik