Klienci robiący zakupy w Żabce, będą mogli skorzystać z oferty kolejnej firmy kurierskiej. Sieć sklepów poszerza asortyment „Wygodnych usług” i rozpoczyna współpracę z DPD Polska. W jej ramach w ponad 9200 sklepach sieci będzie można nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Wdrożenie usługi zapewnia partner technologiczny Pointpack S.A.
W ramach współpracy Żabki z DPD Polska, we wszystkich placówkach sklepu będzie można wygodnie nadawać i odbierać przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Ale uwaga! Trzeba uważać, bo usługa nie jest dostępna we wszystkich sklepach sieci Żabka. W autonomicznej Żabce Nano nie znajdziemy tej usługi.
Analizy potwierdzające potrzeby klientów
Z analiz Żabki wynika, że ponad 5 mln Polaków jest zainteresowanych odbiorem lub nadaniem paczki w należących do sieci sklepach. Dzięki poszerzeniu dotychczasowej grupy współpracujących z Żabką firm kurierskich, sieć jest w stanie w przyszłości zwiększyć dostępność i zasięg usługi oraz liczbę obsługiwanych przesyłek. Jest to wygodne dla klientów, którzy cenią swój czas i szybkość odbioru czy nadania paczki podczas codziennych zakupów, w dogodnych dla siebie godzinach pomiędzy godz. 6.00 a 23.00.
Popularność usługi nadawania i odbioru przesyłek systematycznie rośnie. Z roku na rok notujemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby obsługiwanych paczek. Wierzymy, że dzięki współpracy z DPD Polska te wyniki będą jeszcze lepsze. Dzięki temu rozwiązaniu klienci będą mogli w drodze do pracy czy domu szybko i komfortowo nadać lub odebrać paczkę. Wspólnie pracujemy więc nad rozwojem usługi – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska.
Przesyłki kurierskie dostępne we wszystkich sklepach Żabki
Przesyłki kurierskie są najbardziej rozpoznawalną usługą w pakiecie „Wygodnych usług” dostępnych w Żabce. Ponad 75 proc. klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Niewątpliwie jest to związane ze skalą działalności sieci – usługa ta jest dostępna w ponad 9200 sklepach na terenie całej Polski, oraz aktywną współpracą jaką Żabka prowadzi z największymi operatorami kurierskimi i sklepami internetowymi.
Jednocześnie Żabka systematycznie pracuje nad rozwojem tej usługi, by była ona jeszcze szybsza i bardziej wygodna dla klientów. Na przykład użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka mają możliwość śledzenia zamawianych przesyłek oraz bezpieczny, bo bezdotykowy, ich odbiór w najbliższej Żabce obok domu lub pracy.
Cieszymy się, że Żabka dołącza do międzynarodowej sieci DPD Pickup, która posiada łącznie 22 000 punktów, a w całej Europie ponad 80 000. Naszą intencją jest, aby klienci mieli dostęp do usług DPD tak blisko i wygodnie jak jest to możliwe i aby zapewnić unikalną elastyczność w zakresie nadań i odbiorów paczek – komentuje Maciej Głowacki, dyrektor operacyjny DPD Polska.
Pointpack wspiera rozwój technologiczny
Uruchomienie usługi i wdrożenie nowego kuriera do sieci Żabka zapewnia partner technologiczny i operacyjny sieci handlowych oraz kurierskich, spółka Pointpack S.A.
W platformie Pointpack obsłużono już ponad 50 mln przesyłek. Nieustannie rozwijamy technologie oraz usługi wspierające procesy nadawczo-odbiorcze dla firm kurierskich i sieci handlowych. Bezpieczeństwo IT i jakość naszych działań wspiera ponad 100 osobowy zespół ekspertów. Cieszymy się, że dzięki współpracy z takimi partnerami jak Żabka oraz DPD możemy wspomagać wygodną obsługę przesyłek klientów – mówi Jacek Dąbrowski, menadżer ds. projektów i rozwoju usług kurierskich, Pointpack S.A.
Czytaj także: Pieczątka firmowa. Czy jest obowiązkowa?