REKLAMA
  1. bizblog
  2. Biznes

Żabka łączy siły z detalistami. Chce przyciągnąć startupy

Liderzy branży z Polski, Niemiec, Izraela i Portugalii oferują startupom dostęp do 22 tys. sklepów. Młode przedsiębiorstwa stoją przed szansą pilotażu swojego produktu lub usługi na dużą skalę, co może znacznie przyspieszyć rozwój firmy.

29.01.2024
6:17
Żabka łączy siły z detalistami. Chce przyciągnąć startupy
REKLAMA

Żabka to polski uczestnik programu. Obok niej znajdziemy:

REKLAMA
  • EDEKA – największy detalista w Niemczech, posiadający ponad 11 000 sklepów,
  • MC – lider rynku detalicznego żywności w Portugalii z ponad 1 400 sklepami 
  • Shufersal – dominujący detalista na rynku izraelskim, z siecią ponad 400 sklepów. 

Każda z korporacji będzie poszukiwała innowacji w trzech obszarach.

Usprawnienia procesów, technologie cyfrowe i analityka danych 

Udział w programie Disrupt Retail pozwoli nam nie tylko dotrzeć do jeszcze szerszego grona twórców innowacji, ale również umożliwi wymianę doświadczeń i wiedzy z międzynarodowymi liderami branży retail. Wspólnie jesteśmy w stanie dać twórcom innowacji możliwość zaprezentowania swoich rozwiązań szerokiemu gronu konsumentów w regionie, a tym samym wznieść retail na wyższy poziom – mówi Karol Gajewicz, Head of Venture Studio, Grupa Żabka.

Chętni przedsiębiorcy mogą zgłaszać swoje zainteresowanie do 4 lutego. Najbardziej perspektywiczne rozwiązania mają zwiększać produktywność pracowników i poprawiać doświadczenie zakupowe klienta. Detaliści są również zainteresowani technologiami reklamowymi i narzędziami do przekształcania ogromnej puli danych w strategie, które można wykorzystać w praktyce.

Więcej przykładów działań sieci znajdziecie na Bibzlog.pl:

Żabka będzie oceniała aplikacje przez miesiąc

REKLAMA

Po 11 marca detaliści zorganizują spotkania w wybranymi startupami, aby podjąć decyzję o pilocie. Każda z sieci sklepów podejmie decyzję oddzielnie.

Dla Żabki będzie to kolejna inicjatywa skupiająca się na innowacjach.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA