Revolut ma już w Polsce ponad 4 mln klientów, którzy teraz mogą korzystać z Blika - najpopularniejszego systemu płatności w naszym kraju. Czy teraz Revolut stanie się nad Wisłą bankiem pierwszego wyboru?
Revolut rozwija ofertę na polskim rynku. Firma, właśnie wprowadziła długo wyczekiwaną funkcję - płatności Blik. To odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie użytkowników, którzy do tej pory musieli korzystać z alternatywnych metod płatności, takich jak Apple Pay czy Google Pay.
To jedna z najbardziej oczekiwanych funkcji. Klienci o nią prosili. Revolut ją dostarczył. Polska to nasz trzeci największy rynek w Europie, pod względem liczby klientów. Jesteśmy zdeterminowani, by dostarczać Polakom kolejne innowacyjne usługi, których nie znajdą w innych bankach, oraz wartościowe produkty bankowe, które sprawią, że staniemy się dla naszych klientów bankiem pierwszego wyboru – powiedział David Tirado, Vice President Profitability & Global Business, Partner w Revolut.
Wprowadzenie Blika to część szerszej strategii Revoluta, który systematycznie integruje lokalne systemy płatności w różnych krajach. Niedawno firma udostępniła system Tikkie w Holandii oraz Bizum w Hiszpanii. Teraz przyszła kolej na Polskę.
Czytaj więcej o pieniądzach:
Jak aktywować Blika w Revolucie?
Oto lista kroków, jakie należy wykonać:
- Zaktualizować aplikację do najnowszej wersji.
- Otworzyć aplikację i wybrać polską walutę.
- Przejść do sekcji Blik.
- Wygenerować kod.
Wdrożenie może potrwać od 2 do 3 tygodni, więc jeśli nie widzisz Blika w aplikacji, to po prostu musisz poczekać.
Blik w Revolucie działa dokładnie tak samo, jak w tradycyjnych bankach
Użytkownicy mogą generować 6-cyfrowe kody do płatności w sklepach stacjonarnych, internecie oraz do wypłat z bankomatów. To szczególnie istotne, biorąc pod uwagę, że z Blika aktywnie korzysta już prawie 17 milionów Polaków. Teraz użytkownicy zyskują dostęp do ponad 20 tys. bankomatów w całym kraju, możliwość płacenia w polskim e-commerce oraz rosnącej liczbie zagranicznych platform zakupowych.