REKLAMA

Polacy opracowali AI, które myśli jak klient. Zadziwiający efekt

FastTony wprowadza POST – pierwszy model językowy łączący AI z psychologią behawioralną. Narzędzie umożliwia firmom tworzenie kampanii marketingowych na poziomie wielkich agencji w mniej niż minutę.

Polacy opracowali AI, które myśli jak klient. Zadziwiający efekt
REKLAMA

FastTony, firma od ponad dekady działająca na polskim rynku narzędzi marketingowych, wprowadza innowacyjne narzędzie POST – pierwszy model językowy, który wykorzystuje zaawansowane techniki psychologii behawioralnej. To rozwiązanie, dotąd zarezerwowane wyłącznie dla największych agencji reklamowych, teraz dostępne jest również dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Za projektem stoi Daniel Kędzierski, przedsiębiorca i ekspert marketingu, współpracujący z dr. Maciejem Chrzanowskim, naukowcem specjalizującym się w sztucznej inteligencji z Politechniki Rzeszowskiej. Ich misją jest demokratyzacja dostępu do zaawansowanych narzędzi reklamowych.

REKLAMA

Kompleksowa kampania w minutę

FastTony upraszcza proces tworzenia kampanii marketingowych, ograniczając go do odpowiedzi na 27 pytań o firmie i klientach. W mniej niż minutę system automatycznie generuje kompletną kampanię – od tekstów reklamowych, przez grafiki, po szczegółowe rekomendacje działań promocyjnych. W tle odbywa się skomplikowany proces analizy, uwzględniający psychografię klientów, ich emocje, potrzeby i nawyki zakupowe.

Skuteczność potwierdzona wynikami

Każdy komunikat tworzony przez system oceniany jest za pomocą wskaźnika Persuasive Fit Index (PFI), co pozwala osiągać skuteczność bliską 100 proc. Wyniki te znacznie przewyższają standardy innych dostępnych modeli językowych.

Technologiczny przełom na skalę światową

Według Daniela Kędzierskiego, firma osiągnęła „osobliwość technologiczną”, wyprzedzając rozwiązania konkurencyjne o co najmniej trzy lata.

Takie informacje muszą być gromadzone metodycznie, w długim okresie, aby model AI wiarygodnie odwzorowywał realia rynku – zaznacza Kędzierski.

REKLAMA

Docenienie przez branżę

Dowodem na innowacyjność narzędzia jest otrzymanie prestiżowej nagrody Kotler Awards 2024 oraz status oficjalnego partnera technologicznego Meta. Dzięki cenie (197 zł miesięcznie) FastTony otwiera nowe możliwości marketingowe dla mniejszych przedsiębiorstw, które wcześniej nie miały dostępu do tak zaawansowanych technologii.

REKLAMA
Najnowsze
Aktualizacja: 2025-06-24T19:15:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T17:05:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T15:35:21+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T15:33:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T13:25:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T10:58:49+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T09:29:11+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T09:11:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T05:26:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-24T04:01:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T22:02:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T20:09:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T16:39:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T12:22:22+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T11:42:28+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T10:39:53+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T09:19:08+02:00
Aktualizacja: 2025-06-23T06:58:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-22T16:32:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-22T13:24:00+02:00
Aktualizacja: 2025-06-22T12:11:00+02:00
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA