Wow, ale promocja w Biedronce! Na dodatek towar możesz kupić prosto z samochodu
Biedronka ma nowy pomysł na sprzedaż towarów z kategorii non food i tekstyliów. Zapakowali go do ciężarówek, którymi jeżdżą po całym kraju. Outlet Trucki Biedronki oferują promocje sięgające nawet 70 proc.
Przedstawiciele portugalskiej spółki Jeronimo Martins, właściciela polskiej sieci Biedronka, chcąc dojrzeć nad Wisłą jakąś realną konkurencję muszą naprawdę wytężyć wzrok. Z obrotem rzędu 51,2 mld zł za ubiegły rok zostawili daleko w tyle Grupę Schwarz (Kaufland i Lidl). Na większy kawałek tego tortu ochotę ma też Aldi, który tak naprawdę dopiero rozpoczyna na poważnie ekspansję na Polskę.
Teraz najwyraźniej Biedronka chce dodatkowo zawstydzić swoich konkurentów i inicjuje zupełnie nowy sposób sprzedaży swoich produktów przemysłowych, nie związanych z żywnością i tekstyliami.
Outlet Trucki Biedronki co tydzień gdzie indziej.
Chodzi o Outlet Trucki Biedronki, które odwiedzają kolejne miasta Polski. Jak podaje portalspozywczy.pl pochodzące z zeszłorocznej kolekcji przedmioty można kupić w przyczepach wyprzedażowych Biedronki z cenami obniżonymi nawet o 70 proc. Do tego wszystkiego Outlet Trucki Biedronki co parę dni będą zmieniać lokalizacje, by w ten sposób dotrzeć do jak największej liczy klientów.
Do końca tego tygodnia Outlet Trucki Biedronki można spotkać w Czarnkowie, Gnieźnie i Swarzędzu-Zalasewie. Od przyszłego wtorku z kolei pojawią się w Kórniku na ul. Woźniaka, Lwówku na ul. Pniewskiej i we Wronkach przy Mickiewicza 24.
Biedronka nie chce dać się dogonić.
Dla przedstawicieli sieci Biedronka nie ma ważniejszego celu niż pozostanie numerem jeden w handlowych sercach Polaków. A zapowiedzi inwestycyjne konkurentów nie mogą pozostawiać bez echa. Stąd w ostatnim czasie kilka nowości i innowacji od Jeronimo Martins. Outlet Trucki Biedronki to nie wszystko. Wcześniej Biedronka ruszyła z testami skanerów kart lojalnościowych „Moja Biedronka”. Po trzech miesiącach z takiej formy miało korzystać nawet 80 proc. klientów.