Promocja Orlenu okazała się strzałem w dziesiątkę. W ciągu pierwszego miesiąca trwania akcji „Epickie Weekendy” liczba wykorzystanych kuponów na tańsze tankowanie wzrosła o ponad 20 proc. w porównaniu do zeszłorocznej edycji. Podobny wzrost zanotowano w przypadku wolumenu sprzedanego paliwa po obniżonej cenie.

Wakacyjna promocja Orlenu obowiązuje od 27 czerwca do 31 sierpnia, w każdy wakacyjny piątek, sobotę i niedzielę. Klienci mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa Efecta lub Verva, pod warunkiem że poza tankowaniem zrobią zakupy na stacji za minimum 5 zł. W przeciwnym razie rabat wynosi 25 gr na litrze. Limit pojedynczego tankowania z rabatem to 50 litrów.
Promocja Orlenu tylko z aplikacją
Promocja dostępna jest wyłącznie dla użytkowników aplikacji Orlen Vitay, którą można pobrać w sklepach Google Play i App Store.
Z satysfakcją obserwujemy rosnącą popularność aplikacji Orlen Vitay, której sukcesywnie przybywa nowych użytkowników – podkreśla Piotr Suchodolski, dyrektor wykonawczy ds. marketingu komercyjnego Orlen.
Orlen pochwalił się, że w porównaniu z czerwcem liczba pobrań aplikacji Vitay wzrosła w czasie trwania akcji o blisko 150 proc. To jeden z najlepszych wyników w historii programu, który działa już od 24 lat.
Czytaj więcej na Bizblogu o Orlenie
Orlen Vitay, Orlen Pay
Aplikacja Orlen Vitay umożliwia nie tylko korzystanie z rabatów na paliwo, ale również zbieranie punktów, mobilne płatności Orlen Pay, udział w akcjach partnerskich czy zarządzanie kontem klienta Energa. Użytkownicy mogą też wymieniać punkty na nagrody w e-sklepie lub zdobywać dodatkowe punkty za zakup kawy w ramach zabawy z wirtualnymi pieczątkami.
Cieszy nas nieustannie rosnące zaufanie do naszej marki. Rozwijamy program i integrujemy w aplikacji kolejne usługi i funkcjonalności – zapewnia Piotr Suchodolski.