REKLAMA

Naciśnij trzy razy klakson na Orlenie. Zobaczysz, co się stanie

Orlen uruchomił nową usługę, która daje możliwość zdalnego wezwania pracownika stacji. A jak to działa? Wystarczy ściągnąć aplikację Orlen Vitay i wezwać pomoc. Prawda, że proste? Rozwiązanie to powstało głównie z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, bo dzięki apce można zgłosić potrzebę pomocy przy takich czynnościach, jak tankowanie paliwa, korzystanie z kompresora lub myjni.

Orlen-Paczka-wrzesień
REKLAMA

Orlen udostępnia nową funkcję, dzięki której klienci za pomocą aplikacji Vitay mogą zdalnie wezwać pracownika do pomocy przy czynnościach związanych z korzystaniem ze stacji.

REKLAMA

Nowe rozwiązanie, które ułatwi korzystanie ze stacji

Rozwiązanie jest przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami, dla których tankowanie, korzystanie z myjni czy kompresora może być problemem. Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej Orlen, przekonuje, że spółka angażuje się nie tylko w duże projekty, ale też w mniejsze, na rzecz klientów.

Szczególnie ważne jest dla nas przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i wsparcie naszych klientów w prostych czynnościach, które znacznie poprawi komfort korzystania ze stacji, zwłaszcza osobom z niepełnosprawnościami. Nowa funkcjonalność w aplikacji Orlen Vitay umożliwi klientom jeszcze szybszy i łatwiejszy dostęp do naszych usług – mówi Łukasz Porażyński, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej Orlen.

Jak podaje sieć, żeby skorzystać z rozwiązania, wystarczy kliknąć zakładkę Pomoc na stacji, następnie wybrać kategorię, w której potrzebujemy wsparcia, podać numer dystrybutora oraz markę i numer rejestracyjny samochodu, a na końcu zatwierdzić wezwanie pomocy. W ten sposób zgłoszenie zostaje wysłane do pracowników stacji, którzy odpowiedzą na nie w możliwie najkrótszym czasie.

Więcej wiadomości o nowościach Orlenu

Dodatkowo na wszystkich stacjach Orlen pojawią się nowe oznaczenia informacyjne Wezwij obsługę poprzez aplikację Orlen Vitay lub naciskając trzy razy klakson. Naklejki zostaną umieszczone na filarach wiat podjazdu.

Duży nacisk na dostępność dla osób niepełnosprawnych

Orlen przekonuje, że kładzie duży nacisk na wymiar społeczny i środowiskowy działalności biznesowej. Stara się dbać o dostępność produktów i usług dla wszystkich klientów sieci, dlatego na swoich stacjach wprowadza kolejne rozwiązania dla osób z niepełnosprawnościami. Są to m.in.:

  • specjalnie miejsca parkingowe,
  • obniżone podjazdy przy wejściu do sklepu,
  • dostosowane przestrzenie pomiędzy regałami i przed ladą kasową w sklepach.
REKLAMA

Ponadto, na wszystkich stacjach Orlen za paliwo można płacić przy dystrybutorze, korzystając z aplikacji mobilnej Orlen Pay, wykorzystując specjalny kod QR, a na blisko 400 stacjach funkcjonuje również obsługa przez mobilnego kasjera, który przyjmuje płatności za paliwo i artykuły dostępne na podjeździe.

Usługa wezwania pomocy poprzez aplikację to odpowiedź m.in. na potrzeby osób z niepełnosprawnościami, dla których takie wsparcie jest niezbędne. Skorzystanie z nowej funkcjonalności wymaga aktualizacji aplikacji Orlen Vitay - wskazuje Orlen.

REKLAMA
Najnowsze
Zobacz komentarze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA