Erli uruchamia aplikację mobilną, dzięki której klienci będą mogli robić zakupy szybciej i taniej. Sprzedawcy mogą liczyć na zwiększone dochody, bo przygotowano dla nich obniżone koszty promocji oferty na platformie zakupowej. Do końca 2024 r. Erli zamierza zainwestować 80 mln zł.
Erli wskazuje, że od początku zakładał ścisłą współpracę oraz promowanie ofert sprzedawców, dzięki czemu mogą oni oferować niższe ceny swoich produktów klientom i ponoć ta strategia skutkuje, imponującymi wynikami. Jak pokazują statystyki, w poszukiwaniu tańszych ofert produktowych, platformę odwiedza miesięcznie ponad 6,5 mln użytkowników. Uruchomienie aplikacji mobilnej jest kolejnym krokiem, dzięki któremu platform marketplace planuje wspiąć się na wyżyny rynku e-commerce w Polsce.
Erli obiecuje następujące korzyści dla użytkowników aplikacji mobilnej:
- niższe ceny produktów niż na stronie www,
- gwarancja darmowej dostawy przez rok, na zakupy powyżej 79 zł,
- klient, który zrobi zakupy w aplikacji, otrzyma 50 zł rabatu w formie kuponu rabatowego na następne zakupy.
W kolejnych tygodniach, w aplikacji pojawiać się będą atrakcyjne oferty oraz nowości dla konsumentów. Od połowy sierpnia ruszają oferty „NAJtaniej z Erli” – najtańsze oferty na rynku wybranych produktów. Do końca roku Erli uruchomi także program lojalnościowy.
Korzyści zarazem dla kupujących, jak i sprzedających
Erli zapowiada, że wesprze sklepy w zwiększeniu zasięgu ich sprzedaży poprzez obniżenie kosztów dotarcia do klienta.
Osiągnięte przez nas w ciągu zaledwie trzech lat wyniki pozwalają nam realizować kolejne projekty biznesowe. Chcemy wykorzystać zbudowany przez ten czas potencjał sprzedażowy, dlatego dziś uruchamiamy aplikację mobilną Erli. Jest to ogromna szansa dla naszych sprzedawców - mówi Adam Ciesielczyk, założyciel i prezes Erli.
Według danych obecnie ponad 75 proc. klientów Erli dokonywało zakupów za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
W ten sposób prowadzący działalność na Erli zyskują dodatkowy kanał pozwalający im jeszcze bardziej efektywnie realizować sprzedaż na naszej platformie poprzez zdecydowane obniżenie kosztów dotarcia do konsumentów - dodaje Adam Ciesielczyk.
Dla 80 proc. kupujących cena jest najważniejszym czynnikiem wyboru danej oferty, dlatego Erli chce przekonać obecnych i nowych klientów jeszcze niższymi cenami produktów w aplikacji, w porównaniu do tych dostępnych przez stronę internetową.
Wraz z wdrożeniem aplikacji uruchomiliśmy program MobileGo, w ramach którego wspólnie ze sprzedawcami obniżamy ceny wszystkich produktów w aplikacji. Program opiera się na zasadach solidarności. Razem z partnerami wspólnie pokrywamy wysokość obniżki dla konsumentów. Udział w programie jest dobrowolny, ale jesteśmy przekonani, że przyniesie on wymierne efekty sprzedawcom w postaci zwiększonej sprzedaży - tłumaczy Adam Ciesielczyk.
Działania marketingowe promujące aplikację wśród klientów
Wraz z uruchomieniem aplikacji Erli wystartowało z szeregiem działań online promujących aplikację wśród klientów. Ponadto platforma informuje, że planuje kampanię reklamową, mającą na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz samej aplikacji.
Z okazji premiery aplikacji uruchomiliśmy akcje promocyjne, a także szereg działań informacyjnych na naszej stronie. Jesienią planujemy zintensyfikować nasze działania - komentuje Katarzyna Kierach, Dyrektor Marketingu Erli.
Dodaje też, że szykują się do uruchomienia ogólnopolskiej kampanii marketingowej promującej Erli i samą aplikację.
Istotnym elementem kampanii będzie również promocja ofert naszych sprzedawców. Tylko do końca przyszłego roku przeznaczymy ponad 80 mln zł na kampanię reklamową oraz rozwój aplikacji, a w kolejnych miesiącach pojawi się w aplikacji program lojalnościowy i poleceń - wyjaśnia Katarzyna Kierach.
Aplikacja Erli jest dostępna w sklepach Google Play oraz AppStore, a więcej informacji o aplikacji można znaleźć na stronie www.erli.pl.