Nowa zmiana w sklepie PGG. Najpopularniejszy ekogroszek wypadł z oferty. Klienci: to spisek
Kolejna zmiana w sklepie PGG, ale tym razem klienci nie będą z niej za bardzo zadowoleni. Bo z dnia na dzień wycofano ze sprzedaży cieszący się dużym wzięciem ekogroszek Pieklorz. Powód? Spółka tłumaczy się uwarunkowaniami geologiczno-górniczymi. Ale kupujący w sklepie PGG w social mediach wietrzą spisek i sugerują, że Pieklorz już nie jest w sprzedaży celowo. Bo to za dobry opał, a PGG chce w pierwszej kolejności pozbyć się tego gorszego.
Ostatnio nie ma tygodnia, żeby w sklepie PGG nie było jakieś zmiany. A to ruszyła promocja, dzięki której drugie zamówienie może być o 400 zł tańsze na tonie, a to dodano płatności odroczone, a potem też wyłączono gwarancję koszyka. Teraz nastała kolejna nowość, której jednak klienci sklepu PGG dobrze wspominać nie będą. Wszystko dlatego, że od 25 maja uszczuplił się węglowy asortyment i w sklepie PGG nie kupimy już więcej ekogroszku Pieklorz, jednego z najbardziej popularnego opału wśród klientów, który pochodzi z KWK Chwałowice.
Ekogroszek Pieklorz był za dobry dla klientów
Klienci sklepu PGG nie za bardzo jednak wierzą tym słowom. Ich zdaniem za usunięciem ekogroszku Pieklorz z oferty handlowej sklepu PGG musi stać coś innego. Padają różne sugestie.
Głos podnoszą także ci, którzy już skorzystali z promocji sklepu PGG Drugie Tyle Węgla. I skoro w pierwszym zamówieniu kupili ekogroszek Pieklorz, to w drugim chcą tak samo.
Przypomnijmy: ekogroszek Pieklorz PGG wprowadziła do sprzedaży indywidualnym klientom w drugiej połowie stycznia 2021 r. Spółka wtedy zapewniała:
Nowe zasady logowania w sklepie PGG
Wycofanie ekogroszku Pieklorz ze sprzedaży, to nie jedyna nowość, na jaką muszą przygotować się klienci sklepu PGG. Doszło też do zmiany zasad logowania. Obecnie już nie potrzeba Profilu Zaufanego, jak to było do tej pory. Od teraz w tym celu wystarczy założyć Konto Klienta w sklepie PGG i gotowe, można już robić opałowe zakupy online.