REKLAMA

Biedronka ostro tnie ceny. Będzie sensacyjna wygrana w rankingu najtańszych sklepów?

Biedronka przedstawiła kolejną odsłonę kampanii „Do Biedronki idę”. Tym razem w ramach promocji obniżyła ceny 60 produktów. Sieć obiecuje, że w kieszeni klientów zostanie jeszcze więcej kasy, bo będzie można kupić jeszcze taniej podstawowe artykuły, m.in. sery, mąki, kasze, makarony i bakalie. Czy promocja namieszać w lipcowym rankingu najtańszych sklepów w Polsce3? Wyniki poznamy w połowie sierpnia.

biedronka home
REKLAMA

Biedronka poinformowała, że obniżony ceny regularne 60 produktów. W przypadku niektórych cena zostanie obniżona aż o 16 proc.

REKLAMA

Biedronka stawia na ostrą promocję nowej odsłony kampanii

Taniej w Biedronce można tym razem kupić 60 produktów żywnościowych. Między innymi potaniały:

  • Kasza gryczana Plony Natury w cenie regularnej 3,99 zł (wcześniejsza cena 4,75 zł za opakowanie),
  • Kasza jęczmienna pęczak Plony Natury w cenie regularnej 2,09 zł (obniżka z 2,47 zł za opakowanie),
  • Mąka orkiszowa pełnoziarnista Plony Natury za 4,94 zł za kg (obniżka z 5,49 zł),
  • Olej słonecznikowy Wyborny 1 litr – obniżka o 13 proc. do 7,99 zł,
  • Ser żółty opakowanie 150 g Światowid – Gouda i Edamski 4,94 zł (wcześniej 5,49 zł).

Kiedy tylko pozwala nam na to sytuacja rynkowa, obniżamy regularne ceny podstawowych produktów – zapewnia Grzegorz Pytko, dyrektor działu zakupów w Biedronce.

Akcji towarzyszy nowa odsłona kampanii reklamowej w TV, radiu, social mediach, na YouTube, w aplikacji Moja Biedronka oraz w przestrzeni sklepów Biedronka.

Czy Biedronka awansuje w rankingu najtańszych sklepów? Wyniki poznamy w sierpniu

Obniżka cen takich produktów, jak mąka, makaron, żółty ser czy olej może dać Biedronce dodatkowe punkty w rankingu najtańszych sklepów, które co miesiąc przeprowadza w najpopularniejszych sieciach ASM Sales Force Agency. W ostatnim majowym zestawieniu, opublikowanym trzy tygodnie temu, Biedronka utrzymała trzecią pozycję.

REKLAMA
Źródło: ASM Sale Force Agency

Ranking sieci zakupowych wygrał Auchan, który zestaw monitorowanych produktów, oferował w cenie 241,82 zł – o 2,15 zł więcej w porównaniu z kwietniem. Na drugim miejscu uplasował się Lidl, który okazał się droższy od lidera o 7,67 zł. Trzecia Biedronka traciła do Auchan 11,93 zł. To naprawdę minimalne różnice.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA