Ich firma ma 2,5 roku, a już pozyskała 85 mln zł. Inwestorzy przewidują jej gigantyczną wycenę
Pół roku temu Zowie wsparł fundusz Google, a dziś dokapitalizowuje ich inny amerykański fundusz – Tiger Global. Zowie pomaga sklepom internetowym w automatyzacji i personalizacji obsługi klienta. Automatyzuje nawet 70 proc. zapytań.

Każda rozwijająca się platforma e-commerce mierzy się z problemem rosnących wolumenów wiadomości do obsłużenia. Klienci pytają o rozmiary, dostawę, zwrot czy formę płatności.
Wiele z tych zapytań można zautomatyzować, podążając wzdłuż zaprogramowanych ścieżek. Właśnie tym zajmuje się Zowie.
Oprócz automatyzacji Zowie pomaga w sugerowaniu dodatkowych produktów, a także umożliwia integrację przez API z platformami i narzędziami e-commerce takimi jak Shopify, Recharge, czy Klaviyo.

62 mln zł (14 mln dol.) na ekspansję w Stanach Zjednoczonych
Zowie właśnie zamknął serię A. Pół roku po zebraniu ostatniej rundy do ich akcjonariatu dołączył amerykański Tiger Global, znany z inwestycji m.in. w Facebooka, Spotify, Coinbase, czy Stripe.
Dziś Zowie to 60 osób w trzech biurach - w Warszawie, Krakowie, Nowym Jorku oraz zdalnie.
Do końca roku firma planuje zatrudnienie dodatkowych 20 pracowników.
Michał Rokosz z Inovo Venture Partners przewiduje zaś, że w niedługim czasie Zowie uzyska status decacorna, czyli spółki wycenianej na ponad 10 mld dol.!
Z usług firmy korzystają m.in. Answear, DeeZee, Empik, eObuwie, Empik, czy Sundose.