REKLAMA

Żabka szuka startupów do swoich rewolucyjnych innowacji. Właśnie ruszył specjalny program

Budowanie partnerstw oraz wspieranie innowacyjności to drugie imię Żabki. Nikt na rynku jeszcze nie zrobił takiego kroku w sektorze sprzedaży. Czy ten plan okaże się kamieniem milowym? Oby, bo widać, że sieć sklepów wchodzi w całkiem nowy rozdział.

Żabka szuka startupów do swoich rewolucyjnych innowacji. Właśnie ruszył specjalny program
REKLAMA

Wielkie zmiany składają się z małych decyzji dokonywanych na co dzień.
Dlatego Grupa Żabka, poprzez swoją jednostkę do zadań specjalnych Venture Studio aktywnie poszukuje startupów pracujących nad rozwiązaniami ułatwiającymi konsumentom zmianę codziennych nawyków zakupowych na lepsze dla nich samych i dla Ziemi. Pomagają w tym programy akceleracyjne, takie jak np. Foodtech Lab, Startup Impact Program i Żabka Future Lab, którego 2. edycja właśnie wystartowała.

REKLAMA

Świetna okazja dla młodych przedsiębiorców

Sieć sklepów już kolejny raz podejmuje współpracę ze startupami, które tworzą innowacyjne rozwiązania dla handlu detalicznego, szczególnie w obszarach e-commerce, q-commerce i Direct to Consumer (D2C).

I wskazuje, że zostały stworzone trzy autorskie pogramy: Żabka Future Lab dla startupów tworzących rozwiązania przyszłości, Startup Impact Program dla startupów pozytywnego wpływu i Foodtech Lab dla startupów tworzących innowacje w obszarze żywności.

W 2022 r. zespół Venture Studio przeanalizował zgłoszenia 1335 startupów, spotkał się z ponad 100 podmiotami, a trzynaście z nich zaprosił do pilotażu produktu.

Najlepsi mogą spodziewać się dużego wsparcia

Dla najlepszych startupów, które Żabka zaprosi do współpracy, przewidziane
są testy konsumenckie, komercyjny pilotaż, a nawet wsparcie finansowe na
dalszy rozwój. Dodatkowo startupy mogą liczyć na dostęp do laboratorium
sensorycznego, wsparcie eksperckie oraz liczne okazje do nawiązywania relacji kluczowych dla rozwoju biznesu.

Możliwości jest bardzo dużo m.in. współpraca ze wszystkimi podmiotami Grupy Żabka i szansa na przetestowanie swoich rozwiązań w sieci sklepów pod zielonym szyldem.

Nowa edycja flagowego programu

REKLAMA

6 lutego wystartowała już druga edycja programu Żabka Future Lab. I poszukiwane są innowacyjne podmioty, które zaoferują klientom nowe usługi, usprawnią logistykę, zoptymalizują operacje oraz przyczynią się do transformacji Grupy żabka w światowego lidera branży retail. Wyłonione w ramach Żabka Future Lab startupy mają szansę na testy w ponad 9 tys. sklepów sieci, w tym w autonomicznych Żabkach Nano, ale także w centrach logistycznych. Mogą też uzyskać dostęp do infrastruktury partnerów sieci.

Laureatem pierwszej edycji programu Żabka Future Lab jest m.in. Virbe, platforma, która umożliwia tworzenie interaktywnych awatarów 3D i wykorzystywanie ich w obsłudze klienta.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA