REKLAMA

Żabka Jush ogłosiła nowy konkurs dla klientów. Nagroda robi wrażenie

Żabka Jush od jakiegoś czasu święci triumfy w największych miastach polski. Dostawa zakupów pod drzwi i kampania z kodami zniżkowymi okazały się sukcesem. Z tej okazji od początku lata najbardziej aktywni zbieracze okazji będą mogli wziąć udział w dodatkowym konkursie. Nagrodą jest zaproszenie na kameralne roofparty w miejscu z wyjątkowym widokiem i muzyką na żywo.

Żabka Jush ogłosiła nowy konkurs. Nagroda robi wrażenie
REKLAMA

Nową akcję Żabka Jush można porównać do popularnej gry w pokemony. A dlaczego? Bo zadaniem uczestników jest szukanie kodów zniżkowych ukrytych w nietypowych lokalizacjach. Trzeba przyznać, że odchodząca od schematu zwykłej promocji akcja robi wrażenie.

REKLAMA

Dla najlepszych poszukiwaczy dodatkowy konkurs

Organizatorzy idą jeszcze o krok dalej i zapraszają najlepszych poszukiwaczy do udziału w konkursie. Wystarczy zeskanować kod QR lub wpisać w aplikacji kody zniżkowe, które można znaleźć na plakatach, reklamach zewnętrznych (OOH) oraz w internecie, w tym w mediach społecznościowych Żabki Jush.

Konkurs potrwa do 23 lipca br., a po jego zakończeniu zostanie wyłonionych pięcioro zwycięzców, którzy, wraz z trojgiem najlepszych znajomych, będą mogli wziąć udział w zamkniętym evencie, w którego trakcie zagra Kacha oraz pojawi się Czasin. Wydarzenie odbędzie się 11 sierpnia w restauracji Vidok w Krakowie.

Nagroda dla zwycięzcy i osób towarzyszących

REKLAMA

A co czeka na zwycięzców? Spełnienie marzeń o idealnej letniej imprezie - kameralne wydarzenie w Krakowie w restauracji z rewelacyjnym widokiem na Wawel. W najlepszym towarzystwie, bo w gronie trojga najbliższych znajomych, zwycięzcy będą mogli zbierać najlepsze letnie wspomnienia.

Jesteśmy wszędzie tam, gdzie się dużo dzieje i gdzie są nasi klienci. Jako marka wierzymy, że mogą się oni latem dobrze bawić, nie wyjeżdżając z miasta. Dlatego zorganizowaliśmy konkurs dla tych, którzy mają ochotę wziąć udział w kameralnej imprezie i cieszyć się wyjątkowym widokiem. Uważamy, że lato jest po to, żeby odpoczywać i spędzać czas z bliskimi nam osobami – Kamil Bąkowski, Marketing & e-Commerce Director.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA