Cosmose AI, firma działająca na rynkach azjatyckich, założona przez Polaka Mirona Mironiuka uruchamia rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji adresowane do użytkowników na rynkach azjatyckich, korzystających z urządzeń mobilnych pięciu producentów, w tym Oppo i Realme. Firma przekonuje, że nowa usługa zmieni sposób, w jaki sposób traktujemy urządzenia mobilne. Chyba się udało. Kaikainow to już numer jeden na świecie wśród rozwiązań Web3.
Cosmose AI wskazuje, że Kaikainow przekształca ekran blokady telefonu w centrum nauki i rozrywki. Firma zaprojektowała nową usługę w taki sposób, aby zamienić nawyki właścicieli smartfonów w użyteczną usługę ułatwiającą naukę języków, zakupy i śledzenie informacji. Rozwiązanie wykorzystuje rozwiązania Near – w pełni bezpieczny, skalowalny i energooszczędny protokół blockchain. Technologia została do tej pory zintegrowana przez pięciu producentów smartfonów, a użytkownicy mogą z niej korzystać bez pobierania aplikacji.
Użytkownicy smartfonów sprawdzają średnio 80 razy dziennie ekrany blokady swoich urządzeń, zawsze widząc tę samą tapetę. Wyobraźmy sobie, że zamiast ciągle oglądać jeden obraz, zobaczymy spersonalizowane i dopasowane do nas treści. Kaikainow zamienia dość bezużyteczny nawyk w potężne narzędzie edukacyjne i rozrywkowe, a za zaangażowanie nagradza użytkowników – tłumaczy Miron Mironiuk, założyciel i CEO Cosmose AI.
Nauka, wartościowe treści i program lojalnościowy
Kaikainow to dobrowolna funkcja dostępna w modelu opt-in, która umożliwia – jak zapewniają twórcy – płynną, spersonalizowaną obsługę, pozwalając użytkownikom na bieżąco otrzymywać wartościowe treści bez konieczności odblokowywania telefonu. Aplikacja według rankingu Dapp Radar stała się globalnym liderem Web3. Zajmuje pierwsze miejsce na świecie pod względem dziennej liczby aktywnych użytkowników, wykonujących transakcje z wykorzystaniem blockchaina.
Więcej o Cosmose AI i Mironie Mironiuku
Dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji na ekranie smartfonu użytkownikowi wyświetlają się wyselekcjonowane i dopasowane do jego preferencji treści dotyczące bieżących wydarzeń, słówka pomagające uczyć się języków obcych, gry mobilne lub inspirujące historie, które są wyświetlane naprzemiennie z wygaszaczem ekranu – tłumaczą twórcy.
Oprócz wiadomości i rozrywki użytkownik uzyskuje dostęp do wirtualnego portfela, żeby kumulować i wydawać nagrody. Użytkownicy otrzymują nagrody za naukę języków, interakcje i czytanie treści, które mogą używać do zakupów offline lub online.
Wierzymy, że stawianie konsumentów w centrum uwagi jest kluczem do innowacji technologicznych. Kierując się tą zasadą, każdy użytkownik telefonu znajduje się w centrum tego rozwoju, aby natychmiast dostarczać mu odpowiednie i interesujące treści – mówi Gordon Toh, dyrektor sprzedaży Cosmose AI.
Kaikainow demonstruje możliwości Web3
Uruchomienie Kaikainow nastąpiło po niedawnej strategicznej inwestycji NEAR, w której firma Cosmose AI została wyceniona na 500 milionów dolarów (ponad 2 mld zł).
Jako aplikacja oparta na blockchain Cosmose AI będzie wykorzystywać jedną z największych zalet Web3 – przekazanie użytkownikom kontroli nad wrażliwymi danymi, które będą przechowywane na ich własnych telefonach, zamiast na serwerach dużych dostawców technologii.
Marieke Flament, CEO Fundacji NEAR, uważa, że uruchomienie Kaikainow przez Cosmose AI to dowód na to, że Web3 przestaje być tylko innowacyjnym pomysłem i może przynieść realne korzyści konsumentom, jednocześnie pomagając wspierać lojalność wobec marki i rozwój biznesu.
Cieszymy się, że możemy współpracować z tak fantastyczną, szybko rozwijającą się firmą technologiczną, jak Cosmose AI i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jak naprawdę zmieni ona handel detaliczny i przybliży świat do masowej adopcji Web3 – mówi.
Cosmose AI coraz częściej doceniane
Cosmose AI to globalna platforma, założona w 2014 roku przez Mirona Mironiuka, która łączy zakupy online i offline. Innowacyjna technologia, która została zauważona przez twórców rankingów na najlepiej zapowiadające się firmy na świecie „Forbes” oraz „Financial Times” udostępnia rozwiązania dla najbardziej znanych marek na świecie, takich jak LVMH, Richemont, L'Oréal i Estée Lauder.