Po 10 latach marka Gap ponownie otworzyła swój oficjalny sklep w Polsce. Fani amerykańskiego stylu, którzy wybiorą się na zakupy, mogą liczyć na liczne promocje.

Nowy salon amerykańskiej marki modowej Gap został otwarty w piątek w warszawskiej galerii handlowej Westfield Arkadia. Ma powierzchnię 300 mkw. i oferuje pełen asortyment Gap, w tym kolekcje dla dzieci i dorosłych, a także limitowane edycje i najnowsze trendy.
Stacjonarny sklep Gap w Warszawie
W sklepie klienci znajdą m.in. kultowe dżinsy, bluzy z logo i szeroką gamą odzieży casualowej, która od lat cieszy się popularnością na całym świecie.
Polska to dla nas kluczowy rynek, a Warszawa, ze względu na dużą liczbę mieszkańców i modowych konsumentów, ma strategiczne znaczenie. Oficjalny sklep w Warszawie to początek do pełnej ekspansji, która nas czeka – podkreśla Roman Puchala, Head of Business Development Poland.
Marek Drvota, Członek Zarządu CS Retail Polska twierdzi, że obecność w Westfield Arkadia pozwala dotrzeć do grona klientów z modowym zacięciem.
Promocje w Gap
Z okazji otwarcia, na wszystkich klientów czeka 20 proc. zniżki na cały asortyment.
Gap, będący częścią grupy CS Retail, prężnie rozwijającej sieć sklepów w całej Europie Środkowej, kontynuuje swoją ekspansję na polskim rynku. Zaledwie tydzień temu otworzył się sklep Gap w Outlet Factory Kraków - podaje sieć sklepów.
Więcej wiadomości na temat zakupów można przeczytać poniżej:
Marka założona w 1969 roku w San Francisco szeroką gamę odzieży i akcesoriów dla dorosłych, a także kolekcje GapKids, babyGap, Gap Maternity, GapBody, GapFit, oraz linie Gap Outlet i Gap Factory Stores.