Ed Sheeran wchodzi w nowy biznes. Nowy produkt jest do wszystkiego byle nie do bananów
Tingly Ted to ksywka Eda Sheerana z dzieciństwa, ale dzisiaj to już chroniona nazwa handlowa, która właśnie wchodzi na rynek. Popularny muzyk postanowił dołączyć do grona gwiazd, którym zamarzyło się spróbowanie sił w biznesie. I właśnie zaprezentował pikantne sosy pomidorowe pod marką Tingly Ted's. Jeszcze w tym roku powinny trafić do Polski, bo w planach jest sprzedaż tego produktu na całym świecie.
Prace nad nowym produktem Eda Sheerana w tajemnicy trwały od dwóch lat i dopiero teraz zostały oficjalnie zaprezentowane światu. Na razie sosy są dwa: ostry i ostrzejszy nazwane odpowiednio Tingly i Xtra Tingly. W najbliższym czasie sosy mają trafić na sklepowe półki w Wielkiej Brytanii, a jeszcze w tym roku ma rozpocząć się sprzedaż na całym świecie.
Pomidorowe sosy różniące się zawartością ekstraktu z papryki Jalapeño kosztują 6 funtów za buteleczkę i można je już zamawiać na stronie tinglyteds.co.uk. Na razie oferta jest skierowana do mieszkańców Europy, Australii oraz Nowej Zelandii. Dostawy mają rozpocząć się w ciągu najbliższych tygodni.
Do wszystkiego oprócz bananów
Muzyk zapewnia, że receptura sosów była opracowywana z udziałem najlepszych ekspertów od sosów, a efekt ma być rewelacyjny. Sheeran przekonuje, że używa ich codziennie, do wszystkich trzech posiłków. Liczy na to, że nie zabraknie podobnych zapaleńców.
Twarz Heinza
Zamiłowanie Eda Sheerana do keczupu jest powszechnie znane. Muzyk wziął nawet udział w kampanii reklamowej światowego potentata w tej branży – amerykańskiego Heinza. Teraz sympatyczny rudzielec z gitarą postanowił spróbować swoich sił z własnym produktem. Czy Tingly Ted's okaże się sukcesem komercyjnym na miarę kariery muzycznej swojego autora, okaże się wkrótce.