REKLAMA

Biedronka zbiera używane ubrania. Sieć mówi „ratuj dzikie rzeki”, ale bonu na zakupy nie daje

Setki różowych kontenerów mają 12 sierpnia pojawić się przed niektórymi Biedronkami w całej Polsce w ramach zbiórki używanych ubrań. Sieć handlowa zachęca swoich klientów do wsparcia Fundacji Dziko, działającej na rzecz ratowania dzikich rzek w Polsce. „Każdy 1 kg przekazanej odzieży to 1 zł dla fundacji” – informuje Biedronka. Jeśli liczyliście na to, że sieć będzie wspierać tę dobroczynność bonami na zakupy, to będziecie rozczarowani.

biedronka-handel-w-niedziele
REKLAMA

Biedronka dość jasno komunikuje, że nie organizatorów zbiórki nie za bardzo interesują znoszone szmaty, tylko ubrania, które mają jakaś wartość. „Oddać można przede wszystkim niepotrzebne, ale w dobrym stanie i czyste ubrania – damskie, męskie i dziecięce, a także tekstylia domowe – obrusy, pościele, zasłony” – wskazuje sieć.

REKLAMA

Wszystkie zebrane ubrania zostaną poddane segregacji na dwie kategorie – te lepsze trafią na rynek ubrań używanych, a te gorsze zostaną poddane recyclingowi.

Podobną akcję zorganizowano w 2019 roku i wtedy zebrano ponad 40 ton odzieży. „Dzięki temu udało nam się wesprzeć aż 500 potrzebujących rodzin” – podkreśla sieć. „To już kolejna inicjatywa, w której marka Vanish i Biedronka łączą siły, aby propagować świadome decyzje zakupowe oraz proekologiczne postawy” – czytamy w komunikacie.

https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/landing_page_image/image/346280/5f194d81802fc515b50878c27a16a243.jpg

„Wiemy, że także troska o środowisko to wartość bliska wielu klientom naszej sieci, dlatego mamy nadzieje, że odwiedzą oni jeden z 500 sklepów Biedronka, by wspólnie z nami wesprzeć dziką przyrodę w Polsce” – mówi Antoni Płuciennik, kupiec w sieci Biedronka.

Biedronka angażuje

„Vanish to marka, w której DNA od początku istnienia wpisana jest troska o ubrania. Cieszymy się, że dzięki wsparciu sieci Biedronka już kolejny raz możemy zaangażować lokalne społeczności w akcję, której celem jest podarowanie drugiego życia ubraniom i wsparcie działań fundacji Dziko na rzecz ratowania dzikich rzek w Polsce” – dodaje Katarzyna Krzyżewska, marketing manager marki Vanish.

REKLAMA

Wbrew temu, czego zapewne oczekiwałaby część klientów Biedronki, sieć nie zdecydowała się na zmotywowanie potencjalnych darczyńców bonami zakupy, rabatami czy innymi zachętami finansowymi. To chyba może cieszyć, bo to oznacza, że Biedronka traktuje swoich klientów jak dojrzałych konsumentów.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA