Każdy może teraz wyglądać jak chodząca Biedronka. Sieć dyskontów postanowiła ściągnąć pomysł od Lidla i wprowadziła do sprzedaży pierwszą w swojej historii kolekcję ubrań sygnowanych logotypem sieci Biedronka Fan Collection. Od poniedziałku, 4 lipca, w sklepach można znaleźć bluzy, kolorowe sneakersy, t-shirty oraz klapki i skarpetki.

Dołącz do Amazon Prime z tego linku, skorzystaj z promocji (30 dni za darmo) i kupuj taniej podczas pierwszego Amazon Prime Day w Polsce.
Biedronka po raz pierwszy w swojej historii wprowadza do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną swoim rozpoznawalnym logo. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony.
Biedronka nie ma kompleksów. W komunikacie prasowym, w którym zapowiada nową kolekcję odzieży, sieć porównuje się do legend ze świata mody.
Biedronka kopiuje Lidla
Biedronka dodaje, że start kolekcji na początku lata to idealny moment dla wszystkich fanów sieci, którzy chcą poczuć wakacje i uzupełnić swoją szafę o oryginalne, niebanalne ubrania.
W skład linii Fan Collection wchodzą bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów - modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferuje także kultowy zestaw - skarpetki z logo oraz stylowe klapki, a wisienką na torcie będą kolorowe sneakersy.
Przyznaje on, że sieć przez lata obserwowała trendy, a teraz odpowiada na zapotrzebowanie i komentarze klientów.
I faktycznie. Biedronka obserwowała podobne akcje u innych i podchwyciła pomysł Lidla, który już wcześniej wprowadził do sprzedaży własną kolekcję odzieży sygnowaną logo dyskontu. I choć wielu akcja wydawała się obciachowa, to klapki czy skarpetki z logo Lidla rozchodziły się jak świeże bułeczki.
Fani Biedronki są zachwyceni
A jak na kolekcję z logo Biedronki zareagowali jej klienci? Zdania są podzielone, choć przeważają entuzjastyczne opinie.
Przeciwnicy krytykują przede wszystkim kopiowanie pomysłu od Lidla oraz wielkość logo na ubraniach, co z kolei dla innych konsumentów wydaje się ogromnym plusem. Biedronka ma bowiem swoich wiernych fanów.
Ile kosztują ubrania z logo Biedronki?
Biedronka liczy, że hitem kolekcji będą zwłaszcza „skiety” i klapki. W zestawie składającym się z 2 par za 14.99 zł, dostępne będą skarpetki w rozmiarach 35-38, 39-42 i 43-46.
Klapki w różnych kolorach posiadają antypoślizgową podeszwę i występują w rozmiarach od 36 do 45. Dla osób, które „skiety” wolą łączyć ze sportowymi butami, dostępne będą kolorowe sneakersy w rozmiarach od 36 do 45 w cenie 64,90 zł za parę.

Bluzy w cenie 49,99 zł za sztukę dostępne są w wariancie czarnym, czerwonym, żółtym i szarym. Występują w rozmiarach od S do XL i posiadają kaptur oraz kieszeń typu kangurek. T-shirty damskie lub męskie kosztują 24,99 zł i dostępne są w 4 różnych kolorach, w rozmiarach od S do XL.
Wprowadzeniu oferty towarzyszy szeroko zakrojona akcja w mediach społecznościowych we współpracy z młodymi twórcami internetowymi.
Czytaj także: Drożyzna atakuje polskie autostrady. Na A4 obowiązuje nowy cennik
Publikacja zawiera linki afiliacyjne Grupy Spider's Web.