Z pralki leje się woda? Zadzwoń do LINK4, a my zorganizujemy pomoc!
Kto z nas choć raz nie przeżył chwil jak z koszmarnego snu: nagła awaria pralki, pęknięta rurka odpływu i woda szoruje po podłodze z łazienki, wdzierając się do mieszkania wartkim strumieniem. Zamiast jednak wpadać w panikę, warto wtedy mieć do kogo zadzwonić po pomoc. Jeśli ubezpieczyłeś mieszkanie w LINK4, możesz odetchnąć z ulgą. Pomoc hydraulika w ramach Assistance Domowy masz gwarantowaną i to bez żadnych dodatkowych opłat. Wystarczy zadzwonić i zgłosić problem.
Home Assistance - jak to działa?
Assistance Domowy to bardzo wygodne rozwiązanie, które zabezpieczy Ciebie
i Twój dom na wypadek różnych zdarzeń losowych. Standardowa polisa ubezpieczeniowa domu czy mieszkania gwarantuje wypłatę odszkodowania w przypadku zdarzeń losowych (np. pożaru, uderzenia piorunem, zalania).
Home Assistance to dodatkowe wsparcie. Różnego rodzaju usterki wymagają sprawnej interwencji. W takich sytuacjach LINK4 oferuje szybką pomoc w załatwieniu i organizacji pomocy fachowców, zdejmując z Ciebie sporo stresu i kosztów. Dzięki Ubezpieczeniu Assistance Domowy od LINK4 nie zostaniesz sam z problemem.
Gdy w domu zdarzy się nagła awaria, możemy liczyć m.in. na pomoc hydraulika, elektryka i innych fachowców. Przyjadą, usuną usterkę, a LINK4 pokryje koszty i to nie tylko ich pomocy, ale też naprawy sprzętu RTV/AGD/PC (do 500 zł) i kosztów części zamiennych wykorzystanych do dokonania naprawy do kwoty 250 zł. I to do trzech razy w roku!
O tym, jak ważna jest pomoc w nagłej awarii, przekonała się ostatnio pani Joanna (41 l.) z Sandomierza, która opowiedziała nam swoją historię:
Od niedawna mieszkamy z mężem i dwójką dzieci w mieszkaniu po moich teściach. To piękna zabytkowa kamienica niedaleko rynku. Właśnie skończyliśmy generalny remont, i wreszcie poczuliśmy, że jesteśmy u siebie. Tradycyjne dębowe meble, przestronny jasny salon i lśniący nowością parkiet to było coś, o czym marzyłam, przez lata żyjąc w malutkim, wynajętym mieszkanku.
Wszystko układało się świetnie, aż do pewnego wieczoru miesiąc temu. Szykowaliśmy się do wspólnej kolacji, dzieci biegały po domu, gdy nagle córka zauważyła, że w przedpokoju jest mokro. Od razu podniosła alarm. Podchodzę, a tam woda ostrym strumieniem leje się spod drzwi łazienki w głąb mieszkania. Panika! Okazało się, że jedna z rurek odchodząca od świeżo zamontowanej nowej pralki wysunęła się z uszczelki i cała woda z trwającego właśnie prania lała się na podłogę. Mąż pobiegł na klatkę schodową szukać zaworu wody, a ja rzuciłam się po ręczniki. Z pomocą dzieci wycieraliśmy, ile się da. Niestety zanim woda została zakręcona, cały przedpokój i część salonu zostały poważnie zalane. Nowiutki parkiet, szafa wnękowa robiona na wymiar i stolik przy wejściu do mieszkania nadawały się tylko do wymiany. Drewno spuchło, a dębowe deski podłogi aż się podniosły.
Na szczęście od lat ubezpieczamy się w LINK4 u naszego agenta. Najpierw tylko auto, a od dwóch lat także mieszkanie i OC dla całej rodziny. Natychmiast zadzwoniłam na numer z naszej polisy, opowiedziałam konsultantowi, co się stało i poprosiłam o jak najszybszą pomoc hydraulika. Fachowiec przyjechał do nas z samego rana. W kilka minut usunął problem z odpływem w pralce, wszystko przetestował i byłam spokojna, że drugi nie zdarzy się taka koszmarna sytuacja. Najbardziej szkoda mi było parkietu i mebli. Koszty wymiany okazały się naprawdę spore, ale tu ogromną pomocą było odszkodowanie z ubezpieczenia mieszkania. Sama procedura odszkodowawcza w LINK4 jest bardzo prosta. Wystarczyło moje telefoniczne zgłoszenie, a formalności ograniczono do minimum. Jak to dobrze, że byliśmy ubezpieczeni. Każda złotówka zainwestowana w polisę zwróciła się nam wielokrotnie. Dodatkowo świadomość, że w razie nagłej usterki zawsze w pogotowiu czuwa fachowiec gotowy do pomocy - elektryk, hydraulik czy ślusarz przysłany przez LINK4 - to wielka ulga i problem z głowy.
Jedna składka, a korzyść podwójna
Czy taki spokój i bezpieczeństwo oznaczają duże dodatkowe koszty?
Absolutnie nie. Wystarczy opłacić składkę, by być objętym kompleksową ochroną ubezpieczenia mieszkania czy domu w LINK4, a rozbudowany pakiet Assistance otrzymujemy wraz z polisą DOM.
Optymalną ofertę sami skroimy na naszą miarę, korzystając z przejrzystego kalkulatora Mieszkanie na stronie link4.pl, który w łatwy sposób wyliczy wysokość ubezpieczenia w zależności od wybranego przez nas zakresu. Aby skorzystać z oferty, wystarczy zadzwonić na numer (22) 4444444 i z pomocą konsultanta wybrać optymalny dla siebie pakiet lub zdać się na wsparcie agenta.
*Artykuł powstał przy współpracy z Grupą PZU.