Inglot jako pierwsza polska firma uruchomiła nowy format „sklepu marki” na platformie Allegro. Nowa przestrzeń sprzedażowa została udostępniona równolegle ze zmianą wyglądu sklepu stacjonarnego Inglot w Galerii Krakowskiej.

„Sklep marki” na Allegro umożliwia producentom prezentowanie pełnej oferty w jednym miejscu, w tym nowości, bestsellerów oraz informacji o brandzie. Rozwiązanie ma służyć lepszemu porządkowaniu oferty oraz ułatwieniu klientom dostępu do wybranych produktów bez konieczności przeszukiwania całej platformy.
Inglot zmienia komunikację biznesową
Dzięki „sklepowi marki” na Allegro zyskaliśmy możliwość prowadzenia spójnej komunikacji z klientami Inglot. To naturalny krok w naszej szerszej transformacji, obejmującej także zmiany wizualne i modernizację kanałów sprzedaży – powiedział Grzegorz Inglot, CEO firmy Inglot.
Według informacji Allegro nowy model sklepu ma budować rozpoznawalność marek oraz zwiększać przejrzystość oferty.
Dzięki nowemu rozwiązaniu kupujący będą mogli w naturalny sposób przechodzić od inspiracji do decyzji zakupowej – skomentowała Dagmara Gołek, Group Category Manager CEE w Allegro.
Wdrożenie nowego formatu jest częścią strategii Allegro mającej na celu zwiększenie atrakcyjności platformy dla oficjalnych sklepów marek oraz wzmocnienie ich obecności na rynku e-commerce.
Z Przemyśla do Nowego Jorku
Inglot to polska marka kosmetyczna założona w 1983 roku przez Wojciecha Inglota w Przemyślu. Firma szybko zdobyła popularność dzięki wysokiej jakości produktom. Inglot obecny jest w ponad 80 krajach, w tym tak prestiżowych lokalizacjach, takich jak Times Square w Nowym Jorku.
Marka zasłynęła z systemu Freedom System, umożliwiającego klientom samodzielne tworzenie palet kosmetyków. Inglot współpracował z Broadwayem i światowymi gwiazdami (na przykład z Jennifer Lopez), umacniając swoją pozycję jako jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych na świecie.
Więcej wiadomości o Allegro