Londyńczycy przejmują polski startup. Jakościowa karma dla psów dotrze teraz do innych krajów
PsiBufet już od 2016 roku sprzedaje indywidualnie dopasowane posiłki dla psów. Przez ten czas startupowi udało się zebrać 23 mln zł finansowania od inwestorów. Teraz wszystkie udziały polskiej firmy nabył brytyjski Butternut Box, lider segmentu na rynku europejskim.
Choć obie firmy powstały w tym samym roku, to Butternut Box był inwestorem PsiegoBufetu już od pierwszej rundy inwestycyjnej przed trzema laty. Przez siedem lat działalności PsiBufet pozyskał od inwestorów 23 mln zł finansowania. Teraz właścicielem wszystkich udziałów staje się jednak Butternut Box. Tym samym exit z inwestycji zaliczyły takie fundusze jak Kogito Ventures i RKKVC, a także aniołowie biznesu związani z takimi firmami jak Packhelp, Omnipack, Nice To Fit You czy Performance Media.
PsiBufet powstał jako rodzinna firma, która koncentrowała się na zamożnych klientach, chcących inwestować w zdrowie swoich pupili. Ich żywność obywa się bez konserwantów, sztucznych utrwalaczy ani zboża.
Platforma działa w modelu D2C, co oznacza, że hermetycznie zapakowane porcje dostarcza bezpośrednio do właścicieli czworonogów. Wysyła je na terenie całej Polski, także w formie subskrypcji.
Po połączeniu nasz rynek stanie się dla Butternut Box centrum regionalnego rozwoju
Grupa obecna jest już na zachodnich rynkach: w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Holandii i Belgii.
Dodatkowe fundusze mają pozwolić grupie m.in. na lepszą jakość świeżego jedzenia, poszerzenie asortymentu produktowego i wygodniejsze zarządzanie planem dla klientów. Nolan zakłada, że PsiBufet w ciągu kilku lat stanie się liderem rynku karmy dla psów w Polsce.