Tego jeszcze w Lidlu nie było. Zobaczcie tylko te opakowania. Będzie akcja jak z lodami Ekipy?
9 lutego do stałej oferty Lidla trafiły dwa nowe produkty spożywcze: wegańska Matcha Latte oraz Milk Tea, za którymi stoją muzycy Quebonafide i FORXST. I teraz bardzo ciekawe, czy oryginalne napitki zrobią furorę jak lody Friza i Ekipy. Wege i na dodatek w eko opakowaniach w 100 proc. z recyklingu? Kupujecie to?
Jak zapewnia Lidl Polska to produkty kierowane do osób poszukujących nowych smaków. Oba napoje, zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalne, pobudzające działanie. Raper Quebonafide oraz producent muzyczny i DJ FORXST przyznają, że inspiracją była dla nich ich ostatnia podróż po Azji.
Quebonafide i FORXST promują napoje w Lidl Polska
Matcha Latte oraz Milk Tea stworzono pod marką MISS TI. Jak zapewnia sieć Lidl matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych.
Zgodnie z najnowszymi trendami opakowania do tych napojów są w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyklingu. Lidl ogłosił wprowadzenie tych produktów na stałe do swojej oferty handlowej, będą dostępne do 30 kwietnia. Za Matcha Latte i Milk Tea o pojemności 500 ml trzeba będzie zapłacić 9,99 zł. Artyści już zapowiadają rozszerzenie swojego projektu MISS TI i pojawienie się w niedalekiej przyszłości kolejnych produktów spożywczych.
Śladami Maty i Ekipy
Akcja Quebonafide i FORXST z własnymi produktami spożywczymi to już kolejna próba wejścia artystów w rynek detaliczny. Jednym z zeszłorocznych hitów sprzedażowych były lody „Ekipa” - wspólne dzieło jednego z bardziej znanych YouTuberów w Polsce - Fritza i firmy Koral.
Sporym echem odbiła się też przeprowadzona kilka miesięcy później w polskich restauracjach McDonald’s akcja promocyjna z hip-hopowcem Matą w roli głównej. W ramach limitowanej czasowo oferty OkazYEAH! w menu pojawiła się pozycja sygnowana pseudonimem młodego Matczaka. Za zestaw, w skład którego wchodził potrójny Cheeseburgera, Vanilla Matcha(k) Latte oraz średnie frytki trzeba było zapłacić 18 zł.