InPost Pay nadchodzi. Rafał Brzoska także chce mieć swoją metodę płatności elektronicznych
InPost właśnie zarejestrował w Urzędzie Patentowym znak handlowy InPost Pay i logotyp w dwóch wersjach kolorystycznych: białej i żółtej. To znak, że firma Rafała Brzoski zamierza wprowadzić własną metodę płatności elektronicznych.
O sprawie jako pierwszy poinformował serwis Bankier.pl. Na stronie Urzędu Patentowego faktycznie pojawił się nowy znak słowno-graficzny zarejestrowany InPost, dołączając do całej listy zastrzeżonych marek firmy Rafała Brzoski. Tylko w tym roku spółka zastrzegła takie znaki jak InPost Deli, InPost Fresh, czy InPost Eko Dostawa.
Zgłoszenie rejestracji znaku InPost Pay wpłynęło do Urzędu Patentowego 9 listopada, a sześć dni później zostało ujawnione. Logotyp występuje w dwóch wersjach kolorystycznych:
Zgodnie z tym zgłoszeniem patentowym logo InPost Pay będzie wykorzystywane w związku z obsługą płatności – w tym bezdotykowych – związanych z usługami pocztowymi i kurierskimi, a także do tworzenia oprogramowania do takich płatności elektronicznych, czy obsługi terminali płatniczych.
InPost będzie sadzić drzewa
Przeglądając zgłoszenia patentowe InPostu, zauważyliśmy, że wraz ze znakiem słowno-graficznym InPost Pay firma Rafała Brzoski zarejestrowała słowny znak towarowy „InPost Green City”. Wśród kategorii, w jakich zgłoszony jest nowy znak, zwracają uwagę zwłaszcza takie jak budowa ładowarek elektrycznych, budowa ekologicznych wiat przestankowych, czy zazielenianie terenów miejskich i sadzenie drzew w celu kompensacji emisji dwutlenku węgla.
Bizblog.pl zwrócił się z pytaniem do biura prasowego InPostu z pytaniem, czy firma planuje w najbliższym czasie uruchomienie własnego systemu płatności. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, zaktualizujemy ten tekst.