REKLAMA

Twórca Paczkomatów przywiezie nam jedzenie i zrobi zakupy. InPost chce wejść w buty Pyszne.pl

Rafałowi Brzosce nie wystarczy już tylko dostarczanie nam towarów ze sklepów internetowych i stacjonarnych pod dom. InPost idzie po kolejny segment rynku. Segment, który niezwykle dynamicznie się rozwija - dostawy jedzenia i zakupów spożywczych.

-paczkomaty-InPost-giełda
REKLAMA

InPost zarejestrował w Urzędzie Patentowym dwa nowe znaki towarowe: InPost Deli i InPost Fresh. Serwis Dla Handlu, który jako pierwszy o tym napisał, zauważył, że według klasyfikacji urzędu znaki te odnoszą się m.in. do "aplikacji mobilnej służącej do zamawiania produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji; platformy internetowej służącej do zamawiania produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji".

REKLAMA

InPost idzie w zwarcie z Pyszne.pl

Co to oznacza? Ano to, że Rafał Brzoska przymierza się (bo samo zarejestrowanie nowych spółek niczego jeszcze nie oznacza) do ataku na takich graczy jak Pyszne.pl i Glovo. Kurierzy nowych marek InPostu będą mogli przywieźć jedzenie z okolicznej knajpy, zrobić zakupy w dyskoncie i przywieźć nam je pod drzwi.

I choć konkurencja jest duża, InPost pewnie szybko wyrąbie sobie na rynku własne miejsce. Operator Paczkomatów zdobył sobie potężną rozpoznawalność. Na wiosnę tego roku liczba użytkowników aplikacji InPost Mobile sięgnęła 6,5 mln osób. Paczkomaty są dzisiaj najczęściej wybieraną przez Polaków formą odbioru przesyłek.

Paczkomaty nie wystarczą

Co stoi na przeszkodzie, by poprzez kampanię reklamową uświadomić konsumentów, że kurierzy obklejeni logo firmy będą przywozić też inne rzeczy? Spółka jest w świetnej pozycji startowej.

REKLAMA

Brzoska pokazuje też w ten sposób, że poważnie myśli o planach, które lata temu zarzucił. Myślę tu o Lodówkomatach, które miałyby przechowywać jedzenie w 3 strefach temperatur. Operator niedawno do tego pomysłu powrócił, ale widać, że nie zamierza się ograniczać. Tym bardziej że konkurencja Paczkomatów nie śpi i niebawem paczki do maszyn paczkowych szeroko dostarczać będzie nie tylko InPost, ale też Allegro, Orlen i AliExpress.

Także tak: InPost chce być jak Pyszne.pl i Glovo, Orlen jak Żabka i InPost. Giganci nawzajem depczą sobie po butach, ale konsumentów nie powinno to raczej martwić. Szykuje nam się potężna walka cenowa.

REKLAMA
Najnowsze
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA