To dopiero pierwsza runda inwestycyjna dla eStore Media. Firma dotychczas rozwijała się organicznie, a koronawirusowy lockdown okazał się dla niej – jak i całego e-commerce – istotnym przyspieszaczem. W ciągu ostatniego półtora roku firma urosła dwukrotnie pod względem przychodów, jak i zatrudnienia.

Dziś większość pieniędzy eStore Media zarabia w Europie Zachodniej. I właśnie stamtąd pochodzą dwa fundusze inwestycyjne, które rozpoczęły współpracę z warszawskim startupem: Kennet Partners oraz Digital+ Partners. Oba już wcześniej działały na rynku SaaS w obszarze B2B. Kennet Partners znany jest na polskim rynku m.in. z inwestycji w Codility.
2020 rok przyniósł rewolucję w e-commerce

Zawiadywany przez niego eStore Media może być centrum zarządzania e-commerce dla marek. Pandemia udowodniła bowiem, że sprzedaż przez internet wymaga większego skupienia i powinna być traktowana na równi ze sprzedażą w świecie rzeczywistym.

Pieniądze na rozwój automatyzacji i podbój USA
Firma zatrudnia dzisiaj kilkanaście osób w biurach w Londynie oraz Meksyku, ale teraz Kiełbiński chce się skupić na Stanach Zjednoczonych.
Wiedza i kontakty obu inwestorów mają dodatkowo przyspieszyć wzrost na wszystkich 50 rynkach, gdzie obecny jest startup.